Visele exista?!

VIS!?

Se facea ca...sunt usor ametita.

Am baut putin, putin de tot, dar ma ia repede pentru ca le`am amestecat.

Stam amandoi in camera, eu in pat si tu la birou. Eu port tocuri cu pijamale, tu porti camasa,papion si boxeri.

Fumam amandoi, eu scriu despre tine, tu despre mine , ascultam muzica ta si ne iubim.

Cand voi termina de scris o sa`mi dau jos pijamalele, o sa`ti dau jos boxerii, o sa aruncam tot imprejur si o sa`ti omor nervii.

O sa ma las satisfacuta ca ultima curva, cu pantofii in picioare, pentru ca ma excita camasa ta, papionul tau, o sa ti le lasi pe tine pentru ca te excita pantofii mei.

Din seria de urlete si mutari, eu voi avea regina alba si tu pionii albi, vom fi amândoi in aceasi armata luptând unul impotriva celuilalt cu scuze albe , ca niste fulgi de zapada care nu au mai nins zilele astea.

Miroase numai a fum si a piele aici, a parfum si a cerneala, a mancare si poate a inca patruzeci de mirosuri diferite, dar nu mai pot deosebii nimic,inafara de parfumul tau.

Nici eu`ul de mine, nici tu`ul de tine, nicidecum de vreunul dintre noi doi.

Am mancat impreuna, ca de fiecare data.

Aveam lacrimi in ochi, ma uitam la tine si`mi ziceam: “multumesc, Doamne, ca mi`ai indeplinit dorinta."

Esti ametit putin, eu mai cer o tigara, mi`o dai pe a ta, iti aprinzi alta. A prins deja gustul tau, am prins deja gustul de tine si nu mai vreau niciodata sa mananc altceva, sunt o catea neorocita.

Te vreau numai pentru mine si peretii camerei in care ne intindem noi.

Visez la un drum cu trenul cu tine, unul nesfârsit, unde destinatia sa fie lumea cealalta, unde sa ajungem morti de foame si caldura, dezbracati si plini de sperma si saliva.

Nu mi se mai pare nimic scarbos de cand sunt in viata, m`am nascut cu simturile ascutite de pietre.

Asa cum scoti pampersul unul bebelus când esti mama si`ti iubesti tot mai tare copilul, asa nimic nu mi se mai pare dezgustator, cel putin nimic fizic.

Sperma ta scurgându`se pe picioarele mele, sau pe abdomenul sau pe gatul meu e cea mai mare dovada ca te iubesc. Relaxeaza`te … Nu`ti fie frica. Pentru mine nu conteaza si tu, nu trebuie sa te simti prost.

iti suna telfonul si ii minti pe cei din capatul telefounul ca vorbim, defapt, nu minti pentru ca eu mereu te aud si iti scriu tie, in definitiv.

ti`am dus lipsa tie toata viata.

Am gauri peste tot in piele, boala nenorocita, care dispare prea greu dar care nu te impiedica cu nimic sa ma iubesti tot mai mult.

Ma dadeai cu crema, ca un doctor a carui meserie probabil ai invatat`o in cine`stie`ce viata anterioara, ca un tata menit sa fii din prima zi a existentei tale in universul asta.

Tata de care eu nu m`am putut bucura atunci când aveam mai multa nevoie de el.

O sa`mi infig tigarea`n scrumniera, o sa ma sterg pe maini de textul asta pacatos, voi veni la tine si iti voi saruta ceafa ca sa nu te las sa respiri inca un minut fara mine.

Pe deget porrti poate inelul de la mine, inel de care uitasem deja.

De cand sunt in viata am motive sa plang de fericire, te rog intelege de aici ca sunt in viata de când esti tu cu mine.

impung cearceaful cu tocurile, ai plecat din camera ca sa aduci vin, avem trei sticle…

Mi`ai mai intins o tigara, am lasat`o jos.

De când sunt in viata respir; te las sa scrii, pentru ca tu traiesti ca mine, din cuvinte.

Te rog, intelege, sunt in viata fix de când m`am nascut pentru tine.

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts