In LOvE

Ma faci fericita. Zambesc si cand nu sunt cu tine. Zambesc la fiecare 5 minute cand ma gandesc la tine. Adorm cu tine in minte si la fel ma trezesc...

Si ti`as da totul... pana si luna de pe cer daca as putea. As trece mari si tari pentru tine.

Nu esti la fel ca ceilalti. Daca erai, eu nu eram cu tine....

Ma uit la tine si esti perfect. Pana si defectele acum ti le vad ca si calitati.

Iar asta e motivul pentru care nu vroiam sa renunt si nu o voi face niciodata usor. Pentru ca stiu ca meriti. Stiu ca esti cel potrivit pentru mine, cel putin momentan,asta cred.

Si sunt sigura ca, cu putina rabdare,intr`o buna zi, vei simti si tu la fel.:inlove:

In viziunea mea, asta e iubirea. Cel mai inalt nor, langa care ii o prapastie infinita... Cel mai frumos, pur si nobil sentiment. Dorinta de a da unei persoane tot ce ai mai de pret, adica pe tine... Clipa in care te uiti la omul de langa tine si iti exclami singur in minte " Mi`as putea petrece o viata intreaga iubindu`te..."

Asta simt eu, de fiecare data cand te privesc chiar si la webcam. Iar motiv pentru care nu am renuntat si nu o voi face e pentru ca stiu ca impreuna, putem fi minunati. Trebuie doar sa am rabdare...

Si voi avea BoO.rindu

rindu:inlove:

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts