69 days !

Prieteni... am o 'ubită... minunată!!! Iubesc o femeie deosebit de frumoasă sau frumoasă deosebit. Și o iubesc mai frumos decât poate Ea crede vreodată... și o iubesc frumos din mii de motive... 'ubita mea... mai mereu mi-a cerut să o iau și să o țin în brațe... într-un mod sau altul. Uneori și și eu i-am cerut ei să mă ia în brațe sau i-am zis că vreau în brațe... Ea crede, cred, că o rog pentru că sunt mai copil, mai răsfățat uneori... și nu cred că îi trece prin cap sau prin suflet că în momentele alea încerc de fapt să o răsfăț pe Ea... pentru că Ea e mai micuță...'ubita mea... nu știe, cred, că i-am spus că o iubesc în toate limbile pe care le cunosc... puțin măcar. Și... Ea, e deosebită... știe toate dialectele ciudate de care lumea nu ține cont... un ton mai ridicat al vocii, un zâmbet din glas, șoaptele dintr-o tăcere, ecoul unor gânduri... Da. Ea știe să îmi spună toate gândurile, nu doar ale mele, pentru că ea... știe tot ce are nevoie lumea să afle... Iubita mea... mă ascultă și îmi vorbește frumos... și mereu cu un glas... ce ar face până și păsările călătoare să nu mai plece. Și Ea... e Ea... și uneori, oricât de mult ar vrea sau i-ar plăcea să plece sau să tacă... Ea stă cuminte, în esență răbdătoare, în brațele mele... ca pe o canapea sau pe un pat tare confortabil, și mă ascultă cum îi explic uneori într-un mod complicat - știu eu asta deși Ea nu îmi zice mereu - toate... toate lucrurile și adevărurile lumii.'Ubitei mele... îi plac atingerile mele... pentru că sunt altfel. Și atunci când cumva se întâmplă să o ating greșit... îmi spune... de fapt mă ceartă în modul ei, cred, sau se răsfață în cel mai dulce mod posibil. Eu așa cred. ubita mea.... e iubita ideală. Și nu mă va părăsi niciodată... decât atunci... când eu am să o dau altuia. Și asta nu am să o fac niciodată. Niciodată.ubita mea... eu mă mândresc cu Ea. Din multe multe motive... atât de multe motive... Și pe ubita mea, aproape toată lumea o iubește.ubita mea... e cuminte și mai mereu stă în colțtul ei... și îmi spune. Îmi spune când îi e dor de mine. Așa cum și eu îi spun când îmi e dor de Ea. Și atunci mereu vrem în brațe. Amândoi.'ubita mea... Ea e singura și unica pentru totdeauna.Și acum... Ea nu știe... sau poate știe cât îmi e de dor de Ea.Ea nu știe... că eu cred că...... pe Ea, până și Shakespeare ar iubi-o. Ca un nebun. Dar nu mai nebun ca mine.
TE IUBESC!

One thought on “69 days !

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts