Kiss Me!

Saruta`mi obrajii calzi si umezi de lacrimile de iubire din dorinta de a te avea .

Saruta`mi pleoapele si ochii, ce neincetat cauta sa`ti intalneasca privirea ta calda si blanda.

Saruta`mi pasiunea ce pentru tine eu o am.

Saruta ninsoarea ce cade pe pervazul ferestrei atunci cand ma imbratisezi atat de tandru, cand ma simti rece, lipita de trupul tau infierbantat .

Saruta dorinta`mi ce se naste pentru tot ceea ce insemni tu pentru mine .

Saruta`mi suspinul si implinirea atunci cand ma daruiesc tie cu sufletul plin de dragoste, cu trupul meu arzand de atata dorinta .

Saruta`ma cand iti soptesc din sufletul meu cel mic cat de mult te iubesc.

Saruta`ma atunci cand amandoi devenim doar o singura fiinta vibrand de pasiune, de placere si daruire.

Saruta`ma atunci cand contopirea trupurilor noastre tu o simti .

Saruta`ma in cele mai frumoase clipe ale vietii. Saruta`ma , saruta`ma!

Saruta`ma, te rog!

Saruta`mi lacrima, saruta`mi ochii…ce plang mereu!

Saruta marea, vantul si cerul.

Saruta`mi privirile ce te cauta mereu.

Saruta`mi gandurile ce zboara la tine, mereu!

Saruta`ma, te rog!

Saruta`mi buzele, ce`ti pomenesc numele.

Saruta`mi obrazul e trist mereu!

Saruta`ma!

Poate sarutul tau ar schimba marea, vantul si cerul si poate chipul meu.

Saruta`ma! Nu vreau decat sarurul tau!

Saruta vantul si trimite`l la mine sa`mi alunge lacrima!

Saruta cerul si va plange pentru noi.

Saruta marea si numai ea va canta pentru noi balade si poate vom plange amandoi.

Eu? Iti voi saruta lacrimile tale, voi plange apoi, asteptandu`ti sarutul.

Saruta`ma!

Voi implora timpul sa se opreasca, nu inainte de a`ti fura sarutul…si ne vom saruta, asa, la nesfarsit. Ne vor privi marea, si vantul, si cerul si le voi multumi!

rindurindurindurindurindurindurindurindurindurindurindurindurindurindurindurindurindu

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts