Miss yOu,bOy!

Nu pot trai cu tine… si nici fara tine nu pot trai… suntem profund dependenti unul de celalalt… si in acelasi timp e foarte dificil pentru noi sa fim impreuna. Tu nu esti doar barbatul si iubitul meu… esti toti barbatii pentru mine, iar eu stiu ca reprezint toate femeile pentru tine. Nici unul din noi nu poate pleca din relatie, pentru ca suntem legati atat de subtil si de fin, incat nici nu mai stim de noi.In lumea noastra, eu sunt actrita si tu regizorul meu. Ce rol imi ceri sa interpretez, acel rol prinde culoare. Imi place ca imi alegi rolul care se potriveste stilului tau, imi place ca provocarea e cea care ne coloreaza viata, imi place ca stii sa aduci in fata mea pasiuni care se contureaza frumos si escaladeaza fiecare simt al meu, imi placi ca ma ridici la cer si la fel de mult imi place ca stii sa lasi cuvintele sa se scufunde usor in suflet. Doar tu poti sa faci ca porii mei sa emane picaturi de placer si in cel mai adanc extaz, eu iti desenez pe pielea ta dorintele mele nestavilite in aceasta nebuna pasiune tu ma faci sa te iubesc mai multm, sa te doresc mai mult, sa te simt mai mult…

Nu intamplator ti`am intalnit privirea, nu intamplator tu mi`ai zambit, nu intamplator noi doi ne`am intalnit…

Inima imi povesteste ca nu in zadar m`am tinut departe de iluzii, placeri efemere si clipe fara sens, nu in zadar timpul trecea parca pe langa mine, nu in zadar suferinta era ocupatia mea, nu in zadar, pentru ca a meritat.

A fost de ajuns, a fost suficient, ca intr`o fractiune de secunda sa inteleg cat de adevarat esti TU, a fost atat de placut sa inteleg ca in tot acest timp tu m`ai fost alaturi prin vantul care m`a atins, prin picaturile de ploaie care imi saruta fata, prin multimea de stele care pune culoare in dragostea pentru tine.

Fara prezenta fizica, am reusit sa creez un adevarat eden fara cuvinte. Un eden unde TU te misti frumos in mintea mea, unde eu alerg spre tine si te ating, unde tu cu gandul, te indrepti mereu spre mine, atat de frumos incat lumea cea creata odata, de mine in interior devenise edenul interesat sa vina si sa prinda viata, sa ia amploare si asa fara sa vrei te`ai atins de viata mea, ai pus ordine in ganduri,lumina in incertitudini,liniste in tacere…

Stiu ca nu`mi vei face rau niciodata intentionat, stiu ca in singuratatea petrecuta nu ai facut altceva decat sa`ti fie dor de mine, stiu ca fara dragostea ta nu voi avea parte de mine, de nopti lungi si zile pline.

Stiu ca pentru a fi fericita langa tine nu este niciodata prea tarziu si mai stiu ca stiu cu adevarat sa te iubesc…

Tu, posesorul celor mai frumosi ochi din lume, ochii in care clipele mele se regasesc, ochii in care mi`am “scaldat” privirile…. mi`am soptit soaptele si trait orizontul.

Tu, langa trupul caruia am atins dorinte, am implinit sentimente,am dansat ganduri si furtuni sentimentale… TU…

TE IUBESC… in intamplarile existentei noastre in fiecare clipa de la coltul strazii destinului cand te`am intalnit, pana in amurgul sentimental al vietii.

Sunt o promisiune, o dimineata de vara, un zambet si toata speranta ta.

O ploaie cazuta sau o briza de mare, sunt poezia cantata de chitara sufletului tau.

Sunt noapte albastra si ziua cu soare, sunt cerul si luna ta.

Revin`o la mine si simte cu gandul TRaIREA si DRAGOSTEA MEA!

Sunt o femeie cu care s`ar putea sa`ti fie teribil de usor sau dimpotriva dificil pana la lacrimi. Sunt femeia care te poate aduce la culmi si te poate arunca in abis, femeia care stie sa te iubeasca in stilul predestinate sau care te trateaza cu delicatete pentru a putea ajunge dincolo de cuvinte, dincolo de tremor, dincolo de extazul cu care o privesti, dincolo de mangaiere,dincolo de esenta.

Ma traiesc intre cuvinte simple si trairi profunde intre “josul” si ”susul” vietii, intre “minune” si eternitatea clipei.

Am propriile reguli si o viata in culoare. Pot sa astept si sa urasc cu inversunare asteptarea, pot fi un trofeu si in acelasi timp o “dulce” pedeapsa, rad in fata sortii si nu ma plang de greu, sunt o FEMEIE… care stie sa “adune” priviri sa “construiasca” sentimente,sa “dezarmeze” rautatea…

Pot sa`ti soptesc ca te urasc si printre lacrimi sa`mi citesti iubirea.

Acum de vrei, incearca sa intelegi si chiar daca uneori nu pot fi inteleasa. Frumos e sa poti ajunge sa ma intelegi…

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts