Suffocate

I`m only pieces of you, held together with paper glue, si desi simt cum inima mea se sfarama incet,cu fiecare zi, iti vreau toata fericirea desi sursa fericirii tale e totusi ea(fericirea). Te hranesti cu fericirea mea,cu a ta...cu fericirea nostra!

Presupunem ca adevaratele schimbari din viata noastra se petrec incet, pe masura ce trece timpul, dar nu`i asa. Lucrurile mari se petrec intr`o secunda. Cateodata nici nu realizezi ca ceva s`a schimbat, crezi ca tu esti tot tu, iar viata ta e tot viata ta, dar te trezesti intr`o zi,te uiti in jur si nu recunosti nimic.

Iar pentru cine si`a gasit dragostea, pentru cine e fericit si nu trebuie sa traiasca in fiecare zi cu o gaura imensa in stomac, pe care nu reuseste sa o astupe, nu stiu ce spun decat... iubeste pana te doare.

Ma doare ca nu aud vocea ta si nu pot sa`ti spun cat de mult "bine" imi face. Ma doare ca plang in tacere ca tu sa nu auzi cat de mult ma sufoca gandul ca esti departe. Ma simt ca o trestie care incearca sa stea dreapta chiar daca vantul bate mult prea violent. Sunt ca un inger tacut ce vegheaza asupra ta, mangaindu`te in timp ce dormi, ca mai apoi cand te trezesti sa plec departe ca tu sa nu stii de prezenta mea. Uneori, uit de cateva lacrimi varsate pe perna ta. De cate ori deschideam gura sa`ti spun lucruri care ma dor, ma opream si ma uitam la fericirea din ochii tai. Esti atat de frumos! Cand esti trist, nu pot sa`ti spun nimic din ce as vrea pentru ca plang. Plang cu tine.

Tremur la gandul ca s`ar putea sa fii nefericit. Iubesc, dar nu iubesc cu o iubire egoista ci iubesc cu o iubire care ofera totul, neasteptand nimic in schimb inafara de incredere si putina afectiune. Ma doare vocea ta, sau mai bine zis… lipsa ei.

Astazi,mai mult ca niciodata doresc sa`ti spun cat de mult te iubesc.Tu esti pt mine aerul pe care`l respir,apa pe care o beau cand mi`e sete si focul la care ma incalzesc cand mi`e frig.In tine am gasit totodata cel mai bun prieten si iubirea vietii mele.Caci tu mi`ai facut inima sa`mi bata mai repede si mai incet in acelasi timp.Cu tine pot fi eu insami si pot imparti totul.Nu`mi pot imagina viata fara tine si cand nu sunt cu tine…parca nu traiesc.Chiar daca acest lucru nu are sens pt alti oameni,eu stiu ca noi doi suntem facuti unul pt altul.Dragostea noastra e ca pasii unui copil.Primii pasi au fost nesiguri,apoi,prinzand incredere in fortele proprii,am inceput sa pasim din ce in ce mai puternic.Acum,mergem perfect.Putem chiar si fugi.Dar,tot ce imi doresc e sa respiram acelasi aer.Sa fim una si sa traim visul nostru.Asa cum ne`am dorit.Tu si eu.Doua cuvinte dar totusi…un singur inteles.Sa ne privim in ochi si sa stim ca suntem meniti.De aceea,azi,acum…vreau sa stii ca am sa incerc sa fiu ajutorul tau potrivit.Am sa incerc sa te ridic spre culmi,si cu pretul nefericirii mele,sa`ti daruiesc tie toata fericirea din lume.Ceea ce simt,nici macar nu poate fi exprimat in cuvinte.E ceva ce parca iti arde in suflet cu un foc aprins.Acel foc arzand e iubirea.Poate e putin ce iti spun acum,sau poate sunt cuvintele prea sarace.Dar,am sa incerc sa ma rezum la doua cuvinte care sper sa`ti ramana in inima ca si un tatuaj:TE iubesc!

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts