al tau 'ubit BOO. !!!

Sunt intr-un loc străin mie. Total străin mie, printre oameni atât de... străini și... ușor falși zic eu. Sunt la sala incerc sa am grija de mine si de sanatatea mea .Zâmbesc fals... și mă gândesc... Când va fi ziua mea, dacă va fi, voi fi un om fericit.... foarte fericit.Zâmbesc pierdut... Mi-am luat din mașină telefonul, azi fara mesaj de dimineatza de la Ea. Am o stare de sănătate puternica... Cu mici scăpări reușesc sa fiu mereu bine. Pentru tine. Cu tine alături de mine. Căci singur nu mă simt în stare.Eu... hm... gândul și sufletul meu sunt la.... la tine, 'ubita mea.Te iubesc ca un nebun! Ca un om mare! Ca bărbatul tău!Am fost îndemnat azi, de un prieten... să fac lucrurile așa cum spune inima. Și... mi-a urat tărie mie, și încredere și putere Ei(adica tie)... și amândurora fericire căci iubire este. Mi s-a zis că am vorbit ca un om bun și că asta trebuie să îmi dea încredere în Ea.Sper, mă rog și îmi doresc... putere, tărie, calm, încredere, iubire și zâmbete de fericire. Mi-ai zis că mă iubești .Și eu...Și eu te iubesc 'ubito! Enorm! Enorm de mult!Și îți mai zic ceva...E nevoie doar de noi pentru a putea reuși. Doar și doar de noi.De departe, aproape. Te vreau aproape. Vreau aproape. Nu mai vreau departe.Vreau... la tine în brațe. Te vreau și te iau în brațe.Te iubesc! Până la marginea lumii și dincolo de ea! Într-un infint de vieți!
.
.
.
.
.
.
  1. P.S.: Nu știu când vei citi, dar te rog... ai încredere. Eu,iubitul tău, ciudatul tău,baiatul care te-a facut sa te simti femeie,! doar și numai al tău...Să nu uiți că te iubesc! Să nu uiți că sufletul meu e tot la tine! Să nu uiți.!!!TB..

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts