Te oftici?!

rindu

Va doare ca eu pot iuby si voi nu? Nu`mi pasa… lasati`ma sa`mi traiesc viata,lasati`ma sa fiu fericita. Inghititi`va gandurile si parerile.Noua nu ne pasa de voi… noi ne iubim!!!

Sunt fericita pentru ca:

Iubesc fiecare zi, pentru ca esti in ea. Iubesc sa mananc ciocolata cu tine pentru ca desi ma mustrezi, mananci cu mine. Iubesc sa ma privesti in ochi, caci stiu atunci ca ochii mei privesc viata lor minunata. Iubesc sa ma tii de mana, mainile noastre mereu tin mai cald decat orice fel de manusa. Iubesc sa ne prostim mai tare decat copiii de 5 ani si sa ne intrebam de ce suntem asa. Si apoi sa radem noi de noi insine.

Iubesc sa stau nas in nas cu tine. Iubesc sa fug de tine prin casa, si apoi sa ma iei in brate. Iubesc atunci cand mergi drept si hotarat pe strada cu mine de mana. Ma face sa ma simt ca intr`o poveste in care fug cu printul si schimb firul tuturor cartilor cu basme. Iubesc sa spal vasele si tu sa ma ajuti, luandu`ma in brate prin surprindere. De fapt nu`mi mai vine sa spal vasele dupa,dar nu conteaza.

Iubesc sa ne agitam impreuna. Sa te agiti singur e dezamagitor, dar cand sunt doi,devine palpitant. Iubesc sa facem toate lucururile acelea pe care le facem dupa ce ne dam seama ca nimic in jurul nostru nu mai exista in clipa aia.

Iubesc sa adorm si tu sa`mi ti de cald. Apoi sa ma trezesc si sa imi spui ca ti`a fost dor de mine si ca nu puteai dormi stiind ca sunt langa tine. Profitai de momente si imi priveai zambind, somnul adanc in care eram.(sau asa credeai)

Iubesc sa fac poze cu tine desi stiu ca le faci numai pentru mine si ca tie nu iti plac deloc unele,care sunt nereusite.

Iubesc sa vad ochii tai marindu`se cand vin spre tine sa te imbratisez . Iubesc sa`mi spui pe nume si multe alte milioane de denumiri formate din silabe puse la intamplare. Iubesc sa stau cu tine 12 ore si apoi sa cand ajung acasa sa imi spui ca ti`e dor de mine desi au trecut cateva minute.

Iubesc sa ma tii in brate si sa stam asa. As sta o vesnicie asa. Iubesc sa ne intelegem fara cuvinte. Te iubesc.

De ce`l iubesc? De ce`l astept?

Pentru ca nu am inteles niciodata chimia, la scoala, insa chimia noastra respira in fiecare fior si intrece orice presiune osmotica, orice diferenta, orice confuzie.

Pentru ca nu am vazut in ochii nimanui ce vad in ochii lui de fiecare data cand ma vede zambind.

Pentru ca stie ce inseamna un zambet in ocna mea de sare in care am trait pana acum. Si`l iubesc..

Pentru ca vede in viitor. Pentru ca e primul, si pentru ca eu cred in ce spune. Pentru ca si el crede.Si e entuziasmat.

Pentru ca ma lasa sa plang, sa urlu, sa ma zbat, sau sa tac inerta pana ma calmez. Sau sa rad in hohote fara motiv.

Pentru ca ma lasa sa fiu eu, oricat de ciudat ma comport. Si ma ia in brate orice fel de atitudine as avea.

Pentru ca, desi nu ii place mereu ce imi place mie, exploreaza noi domenii. Doar asa, pentru mine.

Pentru ca imparte cu mine lucruri pe care nu le inteleg deloc. Si are rabdare.

Pentru ca atunci cand ma ia de mana nu e nevoie sa il privesc ca sa stiu ca are un zambet in coltul gurii.

Pentru ca stie exact cum sa ma ia,in cele mai multe privinte. E mult deasupra a tot ce imi doream.

Pentru ca desi le ciuntesc, le spun nesimtit, sau le impun, imi respecta deciziile. Si copilariile. Si se copilareste cu mine. Mereu.

Pentru ca a sacrificat multe lucruri,pentru mine. Chiar daca de multe ori pentru mine erau doar mofturi.

Pentru ca se zbate atat in orice fel de proiect. Chiar daca uneori e singurul din multi care se implica. Si ii place. Pentru ca e ca mine, in asta.

Pentru ca merge tantos cu mine pe strada desi nu sunt machiata.

Pentru ca e uman, si stie cum e sa fii in rahat. Pentru ca nu imi e rusine sa fiu in rahat, langa el. Pentru ca pot sa fiu imperfecta. Pentru ca ne plac imperfectiunile celuilalt.

Pentru ca asculta, si aude, si vede, si simte, chiar daca nu ii zic pe sleau. Pentru ca ma citeste de multe ori. Si daca nu, face tot posibilul sa ajunga pe aceeasi lungime de unda cu mine.

Pentru ca il iubesc.

Enorm.

Are cineva ceva de obiectat? NU NE PASA! Ne iubim!!

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts