"Save your heart for someone who cares "

"Ca un om sa iubeasca pe altul e probabil cea mai grea sarcina care ne-a fost incredintata, sarcina suprema, examenul final, opera pentru care toate celelalte sunt doar un preludiu…. Iubirea e un imbold pentru fiecare sa se desavarseasca, sa devina cineva, sa devina o lume el insusi de dragul cuiva. – Rainer Maria Rilke " E fir de viata pentro viata,tot cea ramas e doar speranta,si timpul curge 64de zile ramase pana la tine,ncet incet,in tine eu ma-ncred.poate e greu dar eu iti spun,sa nu ma lasi iubire-acum,ca drumul meu abia incepe,doar tu si eu-doua suflete pereche.si timpul trece ne-ncetat,cum oare crezi ca am uitat,cand gheata se transoram-n vant,al vietii tale suflet sunt.acum citesti pe blog , trei sau patru cuvintzele sigur iti regasesti povestea-n ele,si te intrebi e-adevarat?un gand de-al meu un gand curat.stii cine sunt si imi soptesti,c-altul ca mine n-ai sa gasesti,sunt primul baiat care te-a facut sa zambesti sa traiesti pentru fiecare zi din viata,un suflet viu,iubitul tau cosmin , mitzu BOO.
.
.
.
.
  1. Sunt atat de multe posibilitatzi sa spui “Te Iubesc”…..dar niciodata destul sa spui cat de mult ...enorm /maxim …sinceritatea duce la o inima curata ..iar o inima curata duce la o dragoste pura … shi cu toate k azi te iubesc iar maine si mai mult ..shi la sfarsitul vietzii inima mea va ramane la tine.
  2. .
    .
    .
    .
    .
  3. eu cred ca tot ceea ce se intampla intre noi e cu un scop, asa e scris sa se intample si chiar dac noi nu am fi vrut sa se intample asa , poate nu acum ,poate am fi vrut sa ma dureze chiar dac suntem constienti ca se va intampla candva ,se intampla …si poate asa trebuie…poate acolo departe ne asteapata ceva mai bun , ceva al nostru…nu putem fi doar fericiti … iubirea ne asteapta cu siguranat undeva departe sau poate chiar mai aproape dacat credem.si eu sufar enorm dar sunt sigur ca Ea a fost cea de care aveam nevoie ,imi e drag cand o vad si ce pot sa fac? merg mai departe si sper sa fie bine ,iubirea e fumoasa doar atunci cand iubesti si esti iubit…cu adevarat,asta am primit de la tine iubita mea ,iubirea adevarata pe care am sa o apreciez maxim sau enorm .inima mea apartine acum tie ,apartine cuiva care merita ,mertita toata inima mea ...ai grija de ea ubita mea BOO , astept ziua in care ne vom vedea miss you !
  4. .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
  5. acelasi ,BOO ....TE IUBESC !!!

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts