66 days!!!

Tremur și cred că fiecare celulă a mea strigă de disperare într-o tăcere mută a lacrimilor care deja de mult timp udă pământul ăsta... care îmi dă senzația că ar fi mai bine dacă nici măcar nu i-aș mai face umbră,dar i fac pentru ca merita umbra mea +a Ei. Aș vrea din tot sufletul meu să îmi dea cineva o palmă sau un par după cap să pot să țip măcar să scot toată durerea din mine,iubirea. Și nu doar asta... Aș da orice ca durerea asta din mine să aibe glasul ăla blând și pierdut și rar care să atingă... timid, acolo unde trebuie. Oamenii pleacă. Da, fiecare în felul său. Toți se abandonează timpului. Mai ales cei pe care îi rog să nu mă lase singur, ajung să uite... să uite că i-am rugat să nu plece, să nu mă lase. Mai ales acele persoane.Unora le găsesc justificare... celor care timpul îi răpește mult prea devreme.Dar altora, pur și simplu oricât vreau și oricât îmi doresc nu pot...Da, sunt un om dificil și complicat. Cu defectele mele, cu păcatele mele, pe care uneori încerc să le ascund. Cu trecutul care nu îl suport mai ales în momentele în care nu esti langa mine, îmi scoate în evidență toate părțile alea ale mele... care mie nu îmi plac.Acum ceva timp asemănam oamenii cu niște musafiri. Cu niște păsări,i vizitam si plecam,nu ma interesa de nimeni si nimic. Acum ceva timp... Fac ce fac și mereu ajung la concluzia că timpul mereu îmi va fi dușman... pentru că este atât de hain cu mine atunci când vine vorba de "ubita mea ,fata pe care am decis sa o iubesc ,sa i ofer fiecare secunda a vietii mele ,fiecare sarut si fiecare lacrima a mea sa curga doar pe umarul ei,. Tremur... și am o stare de îmi vine să sar pe geam fără să stau pe gânduri.Dacă aș putea. Dacă aș avea energie. Dacă... Și totuși.... De ce mi se pare că atunci când spun ”Am nevoie de tine”, vorbele mele sunt mute și goale când de fapt ele sunt atât de pline de... suflet, lacrimi,iubire , speranță și încredere!! De ce vrea timpul sa fie atat de dur cu mine ? 66days !
Te iubesc !!!

2 thoughts on “66 days!!!

  1. frumos articol:)ai o muzica deosebita pe blog:)
    O zi frumoasa iti urez!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos... sh in numele iubitului meu care a scris articolul;))

      Ștergere

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts