2luni 10zile / 9saptamani ..ore, minute

Zâmbesc. Gândindu-mă la tine zâmbesc. Îmi ești iubită. Și mă faci să simt că sunt iubitul tău.Azi, acum, ... ești acolo... printre zeci de persoane... și nu știu dacă zâmbești.Ceva îmi spune că o faci, dar același ceva mă face să cred că nu tocmai în cel mai natural mod.Eu... am fost și încă sunt un răutăcios... și poate chiar și egoist, posesiv, gelos. Cu siguranță.Cred că ăsta sunt eu.... uneori. Nu mereu. Știi...Cred că așa sunt când simt mai bine ca oricând că locul meu este acolo, lângă tine.Sunt convins că arăți mai superb ca niciodată. Sunt convins... și că te simți frumoasă.Vorbesc cu tine... și mi-ai zis zâmbind, ciudat...mai degrabă surâzând, că ai cantat. Vezi...aici... cred că am fost puțin răutăcios. Gelos mai bine zis.Da... Mi-aș fi dorit să fiu acolo. Mi-aș fi dorit să te aud cum canti. Măcar sau doar un vers. Și tu ai fost ușor răutăcioasă... și ironică. Cred că știu de ce. Cred că ai fi vrut și tu să fiu acolo.Îmi doresc să zâmbești...altfel. Am să îți amintesc de ce... cu cuvântul ăla, doar al tău.Toate se așează în timp iubito... Curând. Curând. Curând.Abia aștept.Îmi lipsești.
  1. aproape de departe, de aici cu sufletul acolo...TE IUBESC ma boo ..

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts