Ea! ______________ma BOO______________

În momentul ăsta... mi-e dor de Ea, de 'ubita mea, de sufletul sufletului meu. Și nu știu, dar... simt o nevoie stupidă să vorbesc despre Ea, 'ubita mea. Și cum sunt singur... încerc, ca un nebun, să îi pictez sufletul prin cuvinte simple și banale așternute pe o hârtie virtuală... Și ma BOO, știu că probabil vei citi... și te rog mult, te rog foarte foarte mult să nu te superi că am ales sa iti scriu pe blog... Te rog să nu te superi... și să nu mă cerți că vorbesc lumii despre iubirea noastra.Așadar, dacă vrei... încearcă te rog, încearcă să citești... rar și cu sufletul.
.
  1. Ea e... mai mult decât deosebită. E... minunată și... de nedescris..
  2. .
    .
  3. Ea e este o femeie adevărată... și ca orice femeie adevărată suferă de... un mare păcat. Cred, cel mai mare păcat. Vrea să fie iubită și tânjește după iubirea aia esențială care îi poate liniști, hrăni și umple sufletul... iubirea aia care o va face să trăiască acele momente de fericire sublime, minuscule și totodată vitale... momente care ar fi doar ale ei, care le-ar merita... și care i-ar face ochișorii să strălucească de împlinire.
  4. .
    .
  5. Ea e genul de femeie care atunci când e tristă, când se simte singură, când își dă seama că nu e înțeleasă... schițează doar un zâmbet. și zâmbetul ăla o face uneori să fugă, sau să se ascundă. Și o și face... că așa vrea Ea.
  6. .
    .
  7. Ea, e cea mai fragilă și sensibilă femeie... mai ales atunci când ceea ce are în suflet iese... în formă lichidă și sărată....atunci când plânge. Și la Ea, lacrima... lacrimile nu mint. Ea plânge altfel... plânge în două moduri: așa, ca orice om, mare sau mic, cu lacrimi... și în Ea... Şi mai e ceva. Atunci când plânge sufletul ei... plânge năprasnic și ajunge să aibă ochișorii umflați de plâns și triști. Şi... nu mereu un bărbat va purta vina lacrimilor ei, dar mereu un bărbat va fi una dintre lacrimi... Şi totuşi...
  8. .
    .
  9. Ea e o femeia care și-ar putea întâmpina mereu bărbatul cu un zâmbet fierbinte când intră pe ușă și care are un mod adorabil în care ar sta bosumflată, așteptând cu delicatețe să i se șoptească cu liniște în glas "vreau un Hug", iar apoi s-ar bucura ca un copil mic de îmbrățișarea aia... care i-ar liniști și împăca instantaneu sufletul.
  10. .
    .
  1. Ea ar aprecia faptul că bărbatul ei nu minte , nu o inseala ,nu rade de ea, dar cel mai mult iar place un locșor de pe pieptul lui... Parcă făcut special pentru Ea. Și Ea s-ar bucura că îi poate auzi și simți inima; că îi poate simți plămânii cum se-nfoaie, iar noaptea... cu siguranță ar adormi liniștită, valsând pe ritmul lui...
  2. .
    .
  3. Ea ar avea sufletul plin de încântare dacă... bărbatul sufletului ei, ar face-o să zâmbească și ar liniști-o... cu gesturi simple, banale, dar din suflet... și cu siguranță dacă bărbatul ei ar fi un romantic, ea s-ar bucura și ar zâmbi la fiecare detaliu venit din partea lui... fie că e vorba de o melodie de suflet, sau o poveste de dragoste, sau un banc stupid... Dar cred că ar adora mai mult ca orice dacă el, bărbatul ei... i-ar scrie. Despre suflet, din suflet și pentru suflet.
  4. .
    .
  5. Ea ar impresiona pe oricine, pentru modul frumos și sincer și dedicat în care ar putea să își iubească și îngrijească și susține bărbatul, sufletul ei pereche. Și l-ar face să se simtă un norocos, cel mai mare norocos. Mai ales atunci când, l-ar surprinde în cel mai delicat mod cu cele mai frumoase și pline de iubire vești...
  6. .
    .
  7. Ea e un model unic de femeie... pentru care adevărata fericire, cea pe termen lung, nu se găsește decât atunci când are omul potrivit lângă Ea...un bărbat care o vrea exact așa cum e Ea, un bărbat care îi poate aprecia cu adevărat calitățile și privi cu cel mai mare drag defectele.... Nu ar trebui schimbat absolut nimic la Ea.
  8. .
    .
  9. Ea este superbă așa cum este Ea. Nu ar trebui să i se permită vreo schimbare.Nici să își schimbe culoarea părului dacă nu simte și nu își dorește, nici să renunțe la micile plăceri care îi alină sufletul în anumite momente... Nu ar trebui. La Ea nu ar trebui schimbat nimic pentru că... Ea este o femeie și toate astea sunt este ceea ce o definesc pe Ea ca femeie... și o fac să fie atât de vastă și de greu de pictat prin cuvinte... chiar și în cele mai simple și banale ipostaze.
  10. .
    .
  11. Și câte și mai câte ar fi de pictat despre Ea... dar le astern cuvinte in scris pentru Ea ,pentru ca merita ....pentru Ea , pentru Ea tot ce e mai bun ..Love Laugh Live !!!
  12. .
    .
    .
  13. Ea... e BOO "ma BOO"... care mă face să zâmbesc și să râd mereu...Ea... mă face să fiu un om mai bun...Ea e.... nu știu dacă își dă seama că ține sufletul meu în palmele ei calde...Nu știu dacă Ea... dacă Ea știe că... Ea e... mai mult decât deosebită...E... minunată și... de nedescris...Ea e "printesa"mea(asta ca aberatie ^_^)... Ea e iubita sufletului meu........ TE IUBESC !!!

2 thoughts on “Ea! ______________ma BOO______________

  1. :X:X:X ce frumoooos<3<3<3

    RăspundețiȘtergere
  2. iubiti`va mult :X si sa nu va puna mama dracu sa va mai certatiX(
    ps: alino, daca mai imi dai sa citesc , te pun sa`mi cumperi tus.
    with LOVE,
    Eve :X:X:X

    RăspundețiȘtergere

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts