3Flori 3 persoane

  1. .Prima floare... pentru cea pentru care am fost primul... și pe care o mai vedea doar într-o altă viațaă.. sau într-o altă lume... mai bună... mai plină de iubire.
  2. A doua floare... pentru cea care acum îmi mai zâmbește din când în când... la fel de frumos ca atunci... și totusi, cu tristețe pentru că știe că pentru ea mi-am dorit să ajung pe o altă lume.... mai bună....

  1. A treia floare.... pentru Ea... pentru sufletul sufletului meu... pentru cea de a cărui suflet m-am îndrăgostit într-un mod ciudat... plăcut de ciudat... pentru cea a cărui suflet îl iubesc... pentru Ea... pentru cea care trăiește o viața în ritmul inimii... fără să știe că, inima mea... are ritmul ei, al inimii ei... pentru Ea iubita mea ,pentru BOO ,Alina!

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts