Iubita mea !

Iți scriu iar... de dor, cu dor, cu lacrimi, printre lacrimi...Știi deja mai bine ca oricine că sunt un om... altfel. Știu că poate zi de zi, ciudățenia mea se accentuează sau evidențiază tot mai bine, tot mai mult, tot mai des. Știu și că uneori, din cauza diverselor situații, ciudățenia mea capătă un sens greșit...,diferit de fapt, decât cum sunt eu...Mi-e greu când observ asta. Mai mereu ajung să mă simt prost, neînțeles... Alteori - cred că la fel de des- deși mi-ai spus că nu e așa, eu tot ajung să cred că locul meu nu e în lumea asta.Știu... știu că tu știi toate astea.Știu, așa cum știu că... acolo undeva în sufletul tău știi și că... la fel ca și tine, eu......nu, nu am nevoie de lucruri sau lucruri mari....nu, nu am nevoie de doar o zi din an sau de doar un an pentru un "Te iubesc!"....nu, nu îmi ajung nici 365 de zile înmulţite cu infinit.Eu am nevoie doar să te îmbrățișez puternic și să îți pictez un zâmbet frumos pe chip făcându-ți sufletul să zâmbească a fericirea noastră în cea mai mare siguranță. Fericire datorată nouă. Asta îmi doresc, pentru tine. E mult? Eu simt că e ceea ce ne dorim amândoi.Iubita mea,... melodia râsului tău....... puterea zâmbetului tău....ochii tai...... ritmul inimii tale...... armonia și fericirea sufletului cu cele mai multe bătăi pe minut...... eu cred că... astea sunt lucruri mărunte iubito. Cele mai mari și frumoase altfel lucruri mărunte.Pentru aceste lucruri mărunte merg pentru tine până la marginea lumii și dincolo de ea pentru că...... Fericirea stă în lucruri mărunte, iubirea mea.
  1. P.S.: E contrar ceea ce gândesc dar, te rog, hai să nu ne mai gândim la tristete,la dor si la suparare.. Tot ce avem nevoie ca să reușim este să fim noi în fiecare zi. Știm amândoi de ce... și știu... știu că nu suporți să fiu atât de sigur pe mine. Iartă-mă te rog, dar ascultă-mă in curand o sa ne fie bine ,.....

Te Iubesc !

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts