wHaT tHe fUcK iS LoVe?

senyumAcolo unde exista speranta, se naste iubirea. Acolo unde sunt ganduri, nepasare, ignoranta sau frica incatuseaza inima si nu lasa sa se nasca iubirea.

Iubesc iubirea. E perfecta, nu`i gasesc nici un cusur. Cred in ea, dar iubirea doare…

Cand iubesti iti pasa!

Cand iubesti ierti!

Cand iubest, propria persoana ti se face mica. Iubirea nu este egoista.

Iubirea se imparte!

Iubirea se plateste! Azi pui un zambet, maine o imbratisare.

Iubirea este un zid tare!

Iubirea este un foc mistuitor. Se consuma pe ea insasi pentru a`i incalzi pe altii si pentru a le usura calea.

Iubirea se invata. Nimeni nu se naste invatat, dar iubirea poate fi in acelasi timp cel mai bun profesor si cea mai buna lectie.

Iubirea se crede. Este un act al credintei, nu o poti vedea, dar poti alege sa o simti, sa o practici, sa o impartasesti cu cei din jurul tau.

Daca nu alegi iubirea, nu inseamna ca ea nu exista.

Iubirea este o alegere.

Cel de sus a ales sa ne iubeasca neconditionat, a ales sa moara din iubire…iubirea doare.

Iubirea m`a stropit cu apa si cu sange.

Iubirea este sacrificiu, si eusi tu facem sacrificii supreme.

Iubirea pune totul in joc, chiar viata ta.

Iubirea este perfecta. Ea insasi este o minune.

Asta cred eu despre iubire!:)

xpastisenyum

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts