Singuratatea doare latent.

Te voi iubi mereu si nu am sa pot face fata neputintei.Nimic din ceea ce fac nu te mai atinge.Inteleg acum cum e sa nu poti respira corect si sa dormi linistit, sa fiu fericita. Pentru el trebuie sa am puterea necesara sa ma mentin la suprafata.Nimic nu mai are sens de cand a plecat. Simte`te bine ca faci parte din viata mea…am prea multa nevoie de tine si nimeni nu ma aude cand strig dupa ajutor.

Afla ca nu sunt bine. Corpul raspunde la stimuli, dar sufletul este la pat. Nu cred ca o mai duce mult in ritmul asta.

Cu dramatismul de rigoare, iti spun ca probabil as renunta mai usor la heroina decat la tine.

Mi`am pus pe hartie toate semnele vizibile prin care ma anuntai ca totul va fy bine.

Dragul meu, sincer iti spun, cred ca am luat`o razna. Complet.

E clar ca iti aduci aminte de mine cand ma vezi in mediul virtual si e de la sine inteles ca ti`am furat fericirea, zambetele, pofta de viata si visele.

Imi aduc aminte de inceput - ochii mari, haina aia subtire, ochelarii aia stupizi[;))] si cercelul din ureche.

Faptul ca mi`ai pus intrebari idioate, in timp ce n ciondaneam de zor si`ti beam Berea.

Nu m`am indragostit nebuneste din prima, dar pe niste fotolii imbacsite de fum si cu muzica proasta in fundal mi`am spus dupa primul sarut: eu voi fi cu baiatul asta.

Prima intalnire, initiata de tine. Spontan. Am inceput sa`ti vorbesc toate aberatiile din lume, in timp ce tu ma priveai fix in ochy.

Discutii lungi purtate pe marginea patului intinsi unul langa altul despre orice si multa pasiune. Iti placea sa vorbesti cu mine. Chiar mi`ai spus, fix asa ` "Imi place mult sa vorbim".

Relatiile sunt fiinte fragile. Se erodeaza in timp si se calesc la distanta. Se hranesc cu incredere, comunicare, iubire si intelegere.

Relatiile sunt fiinte paradoxale. Sunt foarte usor de obtinut si extrem de greu de pastrat. Unele nu dureaza nici macar o luna, altele dispar brusc dupa ce`au fost ingrijite multi ani de iubire, iar cele speciale tin o viata.

Relatiile sunt fiinte simple. Nu multi sunt cei care inteleg ca ele au nevoie de foarte putine elemente pentru a fi bucuroase. Majoritatea le ignora, le iau de bune si le mint. Nu poti sa minti o relatie. Mai bine o lasi balta si o astepti pe urmatoarea. Fiecare relatie are dreptul ei la fericire!

Relatiile sunt fiinte ce au nevoie de ajutor, vor ca partile implicate in cresterea lor sa depuna acelasi efort.

Nicio relatie nu va supravietui nesustinuta. Ele nu pot trai singure, ci au nevoie de cel putin doi parteneri.

Relatiile sufera, plang si sunt ranite. Sunt dezamagite si dezamagesc. Construiesc amintiri frumoase si sperante uriase. Sunt parsive.

Relatiile sunt fiinte imprevizibile. In urma lor raman greseli si invataturi, regrete si zambete, dureri si liniste.

Relatiile sunt fiinte colorate ce au nevoie sa fie dorite. Altfel, vor muri.

Mi`ai spus in repetate randuri ca merit. Merit sa zambesc, sa fiu fericita, o viata plina de bucurie mi`ai scris si mi`ai dat cea mai frumoasa floare.Am plans si am avut convingerea ca vietile noastre,una langa alta, vor deveny una singura.Am inventat porecle si gesturi alintate menite sa fie stiute doar in puterea noptii.Mi`au dat sa ascult muzica, sa vad filme si m`ai facut sa`mi schimb perceptia despre realitate.

Mi`ai facut mofturile si mi`ai suportat starile contradictorii, ai stiut ca fericirea mea nu necesita multe, ai stiut ca sunt un om bun, dar nu m`ai invatat niciodata ca oamenii buni au cel mai mult de suferit.Aiu avut puterea sa`mi ingheti sangele si sa ma izbeasti de podea de nenumarate ori, mi`ai demonstrat ca intotdeauna poti sa plangi mai mult decat ai crezut. Aveam aripile frante,iar tu le`ai cusut la loc. Imi vei lua linistea si visele de fiecare data cand vei pleca, insa sunt norocoasa ca am cunoscut IUBIREA!

Atunci cand iubesti, si frica de a`ti pierde jumatatea este mai mare.

Construiesti un intreg univers, prins de mana cu cineva, iar toata viata ta de pana atunci isi schimba sensul.

Iti rogi perechea sa`si intinda mainile si sa faceti un troc cinstit. Va dati la schimb: sufletul, increderea, viata voastra.

Incepi sa realizezi ca nimic nu mai are sens daca nu e si ea (jumatatea) acolo.

Si atunci te sperii!

Ce ai sa faci daca ramai iar sigur?

Daca toata promisiunile spuse si soptite se vor pierde brusc in vant?

Cum reactionezi daca`ti este inselata increderea?

O mie de intrebari, o mie de raspunsuri ipotetice si un nod in gat in plus.

Adevarul ramane intotdeauna undeva la mijloc. Relatiile trebuie traite. Punct.

Cu toatea astea, dintre toate intrebarile, una ma macina cel mai mult: cum faci sa iti faci iubirea sa ramana mereu indragostita de tine?!

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts