Fuck Distance !

Sunt câteva ore de când ți-am zis Te iubesc!!...Mă întreb dacă ți-am zis totul... sau dacă mai sunt aspecte de discutat... și da, mai sunt.Nu vreau să te pierd... căci... Tu...Eu... de fapt, cred Amândoi avem nevoie unul de celălalt ca să ne Iubim... Aș vrea să simți că sunt dependent de tine din mult mai multe aspecte decât credeam... și într-un oarecare mod ciudat... calitatea mea de baiat... depinde de tine 'ubito. Asta simt, și e ciudat. E o senzație de dependență ciudat de plăcută.Tu... pe tine te simt... ușor altfel... Dezamăgită, tristă, rătăcită, descumpănită... Am momente când pun mâna pe telefon cu gândul să îți scriu un mesaj,doua ,trei ,nu stiu cate ...simt ca trebuie să vorbim pentru că trebuie să te liniștesc, să te binedispun, să îți arăt că îmi pasă, să simți cât contezi, să văd dacă doar mi se pare sau într-adevăr mă simți mult mai bine atunci când încerc să îți cer sfatul și părerea... și oarecum să îți dau... tot ceea ce iubești la mine "Sufletul" în starea lui cea mai Pură, Originală, Reală.Îmi lipsești... Enorm, Și uneori simt că deși nu spui nimic, parcă mă rogi să am curaj să le spun toate, și totodată există ceva asta îmi dă tărie să îmi doresc să ți le spun toate. Astea alături de altele... mă agită, mă schimbă...Să nu te supere, dar te caut ca să te simți mai bine. Te caut ca să simt mai bine. Te caut ca să te simți mai tu. Te caut ca să mă simt mai eu. Ca să simt că suntem noi. Ca să fiu omul bun, omul altfel, ciudatul tău și să fac lucrurile să fie mai mult decât bine.Și... de câteva ore mă tot cert, ca să fiu eu... altfel sa nu ne mai certam pe mess... îmi lipsești. îmi e dor de noi. Noi... TE IUBESC!!!

  1. eu,ciudatul tau BOO !!!

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts