Gemeni VS. Pesti

EL : Imi place bah ca sti sa te joci cu mine ca nu te superi i-mi place ca esti ok ,i-mi place cand ne trantim sau cand te arunc in valiza si toate astea ^_^ . EA : auci ,mi'am adus aminte! EL : ce? de ce? EA : de valiza .... EL : ups , hai nu cred ca a fost mai dureros ca , caderea aia in hol !!! EA : nu n'a fost n'avea cum ... EL : am rams socat , am crezut ca te ti si tu ... EA : si eu credeam ca te ty tu !! EL :da excelent EA : a fost vina ta . EL : stiu , te iubesc dar a durut EA : lasa ca trece pana ne insuram /maritam ......

    .
    .
    .
    .
    .
    .
  1. . RAZBOI IN DOI !!!! Da pana ma insor eu o sa iti stric nunta , na dal draq ce sunt .. ##Cum sa'mi strici nunta ? ##da ti-o stric nu te lasa eu sa te mariti cu toti uratii si prostiii .. o sa-ti aduc aminte de toate amintirile noastre ca sa nu te mariti si sa te intorci la mine. ##-Auci...ma fury? ##Iti dai seama ..! e deja facut planul pe schite . ##-uiii vezi k maine ma marit vino sh fura`ma. ##Aha as veni dar mai e o problema .....nu stiu daca vrei sa vi cu mine. ## - risca`te...poate vin. ##Ma.m riscat odata si ai pleacat sa te mariti cu altul pentru ce ma-s mai risca daca nu vrei sa vi cu mine. ##risca`te sa vy la mn inainte sa ajung in fatza altarului sh poate am sa vin cu tn,vreau sa vad ce esti in stare sa faci pt mn sa stiu. ##Ai plecat de langa visul tau de langa ce aveai mai scump ca sa te mariti cu altul inseaman ca daca ai ajuns pana la altar aveai un scop anume si il iubesti..!!!! dar ma risc ca stiu " speranta moare ultima "! si poate iti revi si fugi cu mine. ##am fugit cu el pentru ca tu m`ai inselat si mintit...degaba te ubesc...macar de apreciere sa am parte daca de iubirea ta nu am cum . ##da ,asa e ai renuntat pentru ca ai ascultat de lume, nu te-am inselat nu eram eu in pat cu aia era altu si nu team mintit chiar te iubeam..acum daca ai fugit cu lumea si cauti apreiciere ..sa ramai cu ea!! eu inca fac planul sa-ti stric nunta..vrei sau nu cu mine ai sa pleci .! iti schimbi ideea pe tren ca avem mult de mers departe de lume. ##nu`mi pasa... daca ma iubeai veneai si`ti explicai,nu asteptai sa aflu eu din alta parte. sper sa vy akolo...sa fy alaturi de mine cand fac pasul asta kiar daca tu,nu ai curajul sa infrunti totul si sa fugim de toti sh toate. ##o sa fiu ! o sa fiu !o sa incerc sa ma abtin cand o sa zica preotul daca cineva are ceva impotriva sa vorbeasca acum sau sa taca pentru totdeuna . ##asta e iubirea mea... timpul nostru a trecut... sper sa nu`mi porti pika pentru ca eu inka, te iubesc la fel de mult!!! ##de apreciat ! nu pot fi amantul tau ! te doream doar pentru mine!! ai vrut fericire ,, ai crezut ca o sa gasesti fericire la altul,ok o sa te inseli amarnic nu acum ci cu timpul si cand o sa-ti para rau o sa te intorci la mine.dar voi fi cu alta ,alta care sa profite de mine. ##doar tu ai stiut sa ma apreciezi!!pacat,in fata altarului cu regrete o sa spun DA ..si o sa imi continui viata departe de familia ta. ##eu totusi ceva mai tarziu peste ani de zile...am sa te astept,am sa te astept acolo sus...atunci vom putea sa fim cu adevarat fericiti! fara sa se mai implice nimeni... si sa fim noi! asa cum am visat. ##astepta.ma acolo sus no sa ajung ! o sa-mi urasc viata si pe Dumnezeu pentru ca te0a luat de lang mine.. ! ##dar D`zeu ne va face si sa ne regasim! eu te astept...si tu ai sa vy...crede`ma ca ai sa vy pentru ca nu poti sta fara mine.. suntem suflete pereche..unde merge unul..merge si celalalt! ##da o sa-mi doresc sa vin dar doar inima ta va ramane la mine restul va ramane la persoana langa care ai ales sa-ti petreci viata si sa-i spui DA pentru totdeauna.. ##daca ma iubeai...ma opreai sa fac gresala vietii mele. nu stiu daca tu chiar esti asa cum spui,doar al meu! ai fost departe,m`ai lasat singura si cand te`ai intors ...te`ai intors schimbat.exact de ce imi era frika... s`a intamplat ceva cu tine si n`ai stiu sa`mi mai arati exact sentimentele care imi placeau... ##Da schimbat sa te iubesc mai mult.,si cand ti-am oferit toata iubirea mea si am ingenunchiat in fatza ta ,ai ras si ai fugit mai crezut un nebun.!! eram nebun dupa tine!! acum sau dus toate or sa treaca ,am sa te tin in suflet si in minte, am sa scriu despre noi si o sa povstesc copiilor mei povestea noastra...te iubesc si sper sa ne revedem intr-o alta viata....eu strainul tau BOO. ...... ##Sunt gravida! ## multa sanatate copilului si multe felicitari taticului ... ##Tu esti tatal!..... ##doar vorbe! nu ne-am vazut de ani de zile cum poti spune asa ceva?! ...##Esti nebun... cu cine crezi ca te`ai intalnit acu 1 luna jumate la party`u de halloween...? o sty pe tipa in costum negru,nu? sty ca`mi povesteai(dupa ce te`ai imbatat ca porcu') ... de ubita ta care te`a lasat dintr`o prostie? sty ca dupaia te`ai culcat cu ea,nu?.eu eram aia .........##Ce ai cautat acolo ? esti nebuna , cunosteam parfumul dar credeam ca e doar o amagire a trecutului...##nici eu n`am stiut ca esti tu pana nu ai inceput sa vorbesti... asta e...imi pare rau!... ##nui nimic , ai ramas gravida..ok imi vreau copilul o sa am grija de el o sa-i povestesc de mamica lui cand o sa fie mai mare sa intelaga sa citeasca si o si dau cartea care am scriso noi doi...tu departe cu ubitul tau in haway sau la vre-o petrecere in brazilia.!! ...##Ce? s`o crezy tu... copilul ramane cu mine!!! ...n`ai nci o sansa sa`l iei d langa mn... sh ti`am spus de el doar pentru ca mi s`a parut normal sa sty... ca totusi din iubirea noastra a iesit ceva... ceva ce am sa iubesc toata viata!!! o parte din tine , sper sa`ti semene...! ##Nu o sa ai parte de el tu ti-ai facut viata ta , nu i-ai dat nisci pensia de copil la tribunal , ai spus ca nul vrei ca ai viata ta ...nu m-ai poti face nimic, legea a fost scrisa si nu te mai poti atinge de el dor daca vreu eu.!! e baiat seamana cu mine ,e frumos , a invatat sa citeasca ,citeste cartea noastra nu intelge prea multe acum,, cu timpul o sa-si dea seama ,o sa ma roage sa te caut .! o sai zic ca esti departe intro alta lume ...!! o sa-l ajut sa traca peste sa fie ceea ce mi-am dorit eu sa fiu .sa iubeasca o femeie ca mama lui si sa aiba grija de ea!! te iubesc a invatat sa scrie copilul ,sa spuna BOO si sa suspine. !! .. ##Copilul este al meu. eu l`am nascut... tu doar mi l`ai furat! am tot dreptul din lume sa`mi iau copilul inapoi...+ sotul meu "X" a divortat pentru ca`l bateam la cap cu amintirea ta si a celui mic... akum nimic nu ma mai opreste sa`l cer!! pentru ca e parte din mine,din tine... e al nostru nici decum propietatea ta..

TO BE CONTINUED!!!

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts