Randuri scrise .

Ziua de azi, de ieri de fapt a fost ciudată. Tare ciudată. Pap un ou kinder și între timp îți povestesc pe scurt, pe scurt.Pe de o parte am avut parte de ... surprize din nou... multe și nu neapărat plăcute... ci mai degrabă extrem de neplăcute. Din partea la varii persoane. Am avut și câteva discuții interesante, oarecum... Dar per total, să zicem că sunt aspecte peste care pot să trec cu vederea sau oarecum să le ignor. Chestiuni minore. Cred.Pe de altă parte, m-am supărat-enervat foarte tare pentru că abia azi, mai bine zis abia în seara asta am observat un mesaj de la tine de Luni. Și m-a supărat-enervat și mesajul. Aiurea. Aiurea aiurea. Foarte aiurea. Și... mă gândesc așa... la tot... Ar trebui să vorbim. Puțin măcar. Nu sunt învățat cu tăcerea. E contrar firii mele... e greu, prea greu.Și un alt aspect aiurea al zilei de azi este că mâine va trebui să mă trezesc devreme și că voi avea enorm de multe lucruri de făcut și nu prea am chef, nici stare de spirit, nici... nimic. De fapt, adevărul e că nu am chef de nimic când tu lipsești...Mi-am terminat de păpat oul kinder așa că, mă pun acum să dorm. Surpriza o asamblez mâine. Da... încă un lucru pe lista lungă cu lucruri de făcut mâine... Și da, ca niciodată am o listă cu lucruri de făcut... și sunt curios câte din ele am să le fac... la ce moral „ridicat” am.Sunt teribil de obosit... mă doare spatele ingrozitor, am și o tigara de fumat... și cred că am să adorm vreo 2-3 ore măcar, căci... știi deja... e greu cu somnul fără tine iubita mea.Așa că... cam atât. Pe moment. Nu uita .... ...TE IUBESC

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts