...Luv...

Eu te`ntreb ce`ti place la mine, tu ma`ntrebi ce`mi place la tine,iti spun. iar azi, m`ai intrebat de ce te iubesc... pot sa spun doar ca...

Iubesc detaliile!

Daca ar fi un detaliu, ar fi in primul rand ochii. Nu rezist in fata ochilor tai. Ochii tai ma linistesc si in ochii tai ma pierd.

Ar putea fi vocea ta. E o voce care ma face sa inchid ochii sau poate o voce care`mi cere ajutorul.

Iubesc mirosul tau! Mirosi ca prajitura mea preferata. Mirosi a barbat hotarat. Mirosi a curatenie trupeasca.

Iubesc mainile tale; imi inspira tandrete. iubesc mainile tale; imi inspira putere. Iubesc, ,iar asta ma face sa am incredere`n tine, in faptele tale viitoare.

Iubesc felul in care te misti. Cand te misti, parca vrajesti totul in jur. Pleoapele tale se misca`ntr`un fel anume; mainile tale fac gesturi frumoase; mersul tau ma face sa vin dupa tine.

Faptele tale le iubesc. Inchid ochii, n`am sa ascult ce imi spui, nu te ating, dar simt puterea faptelor tale tarziu, dupa ce ele au fost facute. Sunt intelepte, sunt frumoase, sunt purtatoare de adevar.

Iubesc cum ma alinti si imi spui "Boo", cum te superi cand vorbesc la nervi si nu realizezi ca ca "vorbeste gura fara mine " iubesc cum ma tii strans in brate cand suntem doar noi ca si cum nu ai vrea sa imi dai drumul niciodata

Iubesc sentimentul ca nimeni si nimic nu imi poate face rau cand esti langa mine

Iubesc faptul; ca esti sweet cand esti concentrat pe ceva anume

Iubesc cum ma privesti in ochi si ma faci sa ma pierd in ei

Iubesc faptul ca iti sta atat bine iti sta in camasa

Iubesc cum ma faci sa rad atunci cand ma vezi suparata

Iubesc cand trimiti mesaj cu "noapte buna" chiar daca vorbim cu cateva minute in urma

Iubesc vocea grava,parul ciufulit si ochisorii de dimineata

Te iubesc pentru ca suntem foarte diferiti dar unul fara celalalt nu am putea fi atat de fericiti.

Te iubesc pentru ca nu te`ai suparat niciodata cand te`am trezit din somn doar ca sa`mi schimb eu pozitia.

Te iubesc pentru ca de mai multe ori am venit dimineata, iar cafeaua ma astepta si pe deasupra mai era si foarte gustoasa.

Te iubesc pentru ca atunci cand sunt cu tine pot fi eu,.

Te iubesc pentru ca visezi impreuna cu mine la viitor.

Te iubesc pentru ca suporti multe cu atata stapanire de sine.

Te iubesc pentru ca desi amortisesi din cauza mea, tot nu m`ai trezit cand dormeam(sau asa credeai tu)

Te iubesc pentru ca ma schimbi.

Te iubesc pentru ca iti dau drumul, dar sti ca trebuie sa te intorci la mine.

Te iubesc pentru ca nu te`ai suparat cand am comandat ce pizza am vrut eu si a fost oribila,dar totusi ai mancat`o.

Te iubesc pentru ca te`ai lasat ajutat pentru examene.

Te iubesc pentru ca m`ai incurajat cand credeam ca nu voi reusi.

Te iubesc pentru ca ne oprim la discutia in contradictoriu. Nu ne certam, nu ne batem.

Te iubesc pentru ca ai o familie minunata,pe care m`ai lasat de la icneput sa incerc s`o cunosc.

Te iubesc pentru ca esti sincer si loial.

Te iubesc pentru ca m`ai privit cand dormeam.

Te iubesc pentru ca dimineata cand m`am trezit si m`ai vazut nu ai luat`o la fuga.

Te iubesc pentru ca ne certam care sa faca curatenie si tu niciodata nu ceri ajutor desi ti`l ofer..

Te iubesc pentru ca nu mi`ai zis niciodata ca scriu urat.

Te iubesc pentru ca nu ai vazut niciodata de emotivitatea mea, exagerata uneori.

Te iubesc pentru ca e incredibil cat timp poti sta cu mine, fara sa te simti sufocat.

Te iubesc pentru ca esti cel mai dulce cand dormi.

Te iubesc pentru ca te plac si cand esti ciufulit si obosit.

Te iubesc pentru ca mi`ai demonstrat mie,ca pentru mine, ma pot schimba.

Te iubesc pentru ca esti aproape mereu vesel si pus pe glume.

Te iubesc pentru ca fumezi, dar urasti fumul de tigara.

Te iubesc pentru ca uneori n`ai rabdare sa ne rezolvam problemele prin discutii.

Te iubesc pentru ca ma lasi sa adorm cu tine in brate, chiar daca amortesti cand stai in pozitia aia.

Te iubesc pentru ca si tie iti plac tatuajele, calatoriile, aceeasi muzica si sa bei cafeaua de dimineata cu ciocolata.

Te iubesc pentru ca ma intrebi des daca sunt suparata, daca ma simt rau sau daca s`a intamplat ceva(cum de iti dai seama?!)

De fapt, stii ceva? Nu este ceva anume ce iubesc la tine. Esti tu.

Intreaga ta existenta o iubesc. E suma sunetelor scoase de tine, suma parfumurilor tale, toate miscarile pe care tu le`ai facut, este un fel de concert de senzatii. Te iubesc pe tine!

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts