Just us?

Ma culc, sant cu gandul la tine. Noaptea te visez tot pe tine. Ma trezesc, gandul se indreapta spre tine. Ziua antreaga mi`e gandul iar la tine. Orice aa face, mi`e gandul la tine. Orice aş zice,vorbesc despre tine. Orice as scrie, scriu despre tine Si atunci cand plang, plang dupa tine. Mi`e gandul la tine, la noi amandoo. La noptile iubirii ce au fost intre noi. Mi`e gandul la tine, mi`e gandul la mine Si la dragostea noastra interzisa de lume.

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts