Caffe time!!![2]

Plec spre cafeneaua din colt sa beau o cafea…Intru in cafenea unde este plina de nori de fum,ma asez la o masa fac semn Marinei sa-mi aduca o cafea.in timp ce astept cafeaua scot fila sufletului o pun pe masa…Cafeaua imi este servita si privesc dincolo de aburii cafelei cu o aroma puternica unde fumul se unduieste usor intr-un ritm suav al muzicii…incerc sa ma pierd in fumul cafenelei din sticla gandurilor mele.Privesc pe masa fila sufletului scot pixul si incerc sa astern dar deodata gandul meu se topeste ca fumul de tigara. Astazi gandurile mele imi joaca feste…Literele aluneca lin pe fila sufletului meu…Un amalgam de jocuri de cuvinte imi ies pe dos.Un gand usor imi sopteste la ureche sa las pixul jos si sa privesc pe fereastra inimii mele dincolo de nori si sa ascult pe o aripa de vant, melodia dragostei ce pluteste in zarea albastra.Soarele imi zambeste si cu o raza imi atinge parul intr-o mangaiere de alint…in ritmul melodiei pasarile canta,cerul vibreaza,norii danseaza,ingerii chiuie.Este vis sau realitate?Ascultam si privesc cum totul se invarte in jurul meu.Mai sorb o gura de cafea si constat ca e un vis al realitatii unde dragostea domneste in aer si pe pamant in tot ceea ce ne inconjoara.Mii de culori imi zugravesc imaginea in fata ochilor...

To Be Continued,,,

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts