Fi destept si ai "Curaj"[Boo]

BOO. fi destept si ai curaj , cam asa suna ! sa fi destept inveti - sa ai curaj e greu ! sa fi destept sa ai si curajul sa iubesti e si mai greu , ~ dar cum spunea cineva .. in doi totul e mai usor ! am plecat cu gandul ca cineva o sa ma astepte , am ajuns cu gandul ca cineva ma iubeste ,o sa raman cu gandul ca orice ar fi doar munti sa crape si marea sa devina neagra k intre noi nu se va termina! sa fi prea prost sa traiesti cu lumea care te iubesteeeeee ,wow dar te IubesteeeeeLumeaaaa ..."fara numar " te iubeste !!! de unde atat lume BOO ? ,de unde atat ura BOO ? , de unde au mai aparut si ei ?, kolorati si talentati . Nu e vorba ca sunt un Prost gelos , sunt gelos pentru ca am curajul sa te iubesc , pentru ca am curajul sa iti spun cine sunt si fac ce-mi place ,mai stii...... imi place sa te fac sa zambesti , te priveam si imi spuneai sa nu ma mai uit asa la tine...iti vorbeam ,limbajul afectiunii pe care til doreai ,dar tie frica sal primesti...te-ai deshis .mi-ai zambit si in acelasi timp mai si privit .. incercai sa te bucuri incercai sa realizezi cine esti ,cu cine esti.de ce esti, pentru cine esti... ..sa ai curajul sa spui nu ..sa ai curajul sa ma privesti doar tu ..sa ai curajul sa lupti pentru mine .. sa ai curajul sa tanjesti dupa ce ai indurat si suferi o copilarie ..sa ai curajul sa dai totul uitarii...sa ai curajul sa te ridici din lumea ta...sa ai curajul sa deschizi ochi ,asa iti spunea El candva "priveste.ma cand vorbesti cu mine" ! atat isi dorea ,sa-i asculti inima cum batea , sa plangi doar pentru persoana sa , sa strangi tare buza sa-ti fati curaj ca so ranesti ,sa lovesti si sa te uimesti de ochii care inlacrimati te privesc ,si nu am uitat cand ai spus sa fiu tare ..sa am grija de mine sa merg intotdeauna pe picioare ...ca lumea-i rea si asta cateodata doare .!de azi am un singur scop ,- sa pun fericirea pe primul loc.! mai trag un fum ,incerc sa ma relaxez .. o sa iti mai scriu............ pana atunci iti spun ceva frumos " TU " exista ceva si mai frumos " NOI " ! maxim ! : Te iubesc!
P.S. " Aşa-s toţi băieţii.Dar el,e pur şi simplu el "

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts