08:05 [am intarziat la scoala...ne vedem la 2:* luv u]

Mi se intampla ceva de cateva saptamani incoace. Nu stiu daca am cunostinta, sau putere, sau notiune, sau inima destul de intinsa in palma ca sa pot descrie exact ce se petrece…

Cert e ca ma uimeste, ma stapaneste, ma mistuie, si il ador… As tine in brate acest sentiment decenii de`a randul, si apoi l`as suda in peretii inimii mele ca sa fie pompat in sange, prin tot corpul, de`a lungul eternitatilor…

Sunt zeci de priviri de`ale lui care imi intra in minte si nu le mai pot scoate de acolo, si rasar precum cele mai neasteptate curcubee, de mai multe ori pe zi, mai multe zile la rand… Si par nimicuri, si par firesti, si sunt firesti, insa imi susura ori de cate ori inchid ochii. E ca o soapta care te invaluie, ca un cantec ce iti intra in cap si pe care il fredonezi pana la epuizare...

Mai stii cand nu puteai sa deschizi ochii de amorteala aceea halucinanta, insa mi`ai gasit mana, linistindu`te apoi ore intregi? Adormeai daca ma jucam in parul tau…

Mai stii cand, a treia zi, atunci cand imi era teama sa te tin in brate ca sa nu iti fac rau, m`ai apropiat de tine si m`ai privit? Asteptasem cu atata teama si nerabdare sarutul acela, incat parca mi`a redat tot aerul… Si apoi, tremuram ai zambit si ai schitzat un zambet pervers...

Mai stii cand am mers “acasa” si stiai dinaintea mea cum o sa reactionez? N`am sa uit cum m`ai privit, nelinistit si impaciuitor, ingrijorat si tandru, atunci cand am inceput sa plang…

Cate facusem, cat asteptasem, cat sperasem… Uite, Inceputul. Are loc acum. Un vis implinit…

Ti`am zis ca totul pare nou de cand te iubesc? Parca e o alta lume, si tot ce am atins inainte, e mai frumos, mai plin de viata…

Mai stii scara mea… Cand ne`am ciondanit prima data, in acea dimineata geroasa… Mai stii prima oara cand m`ai vazut, iat tu trecut pe langa mine? Ar fi fost o privire in plus in ochii celui langa care si pe care am invatat sa iubesc asa de mult… Nu vedeam decat chipul tau si o mare de nuante de verde. Se zice ca e culoarea sperantei, insa am primit in timp de un milliard de ori mai mult decat asta… Oare cum nu stiam eu atunci ca te voi iubi asa de mult? Acum stiu ca totul din jurul nostru a vrut sa ne spuna…

Mai stii cum am stat intinsi pe jos?Si eram noi, imbratisati, si era cel mai frumos sentiment de liniste pe care il intalnisem vreodata…

Mai stii sesiunea, chinuiala zilelor in care zorea munca sa terminam imbratisarile? Ne`am ajutat si am trecut impreuna peste cele mai nebune zile…

Mai stii cautarea barului potrivit? Telefoanele, sperantele… Stai fara griji, caci pana la urma toate eforturile vor da roade!

Mai stii pastele, clatitele, ceaiul, biscuitii? Cu iubire mancarea`i mai buna. Nu ai stiut, nu?

Mai stii secundele, minutele, orele, zilele,…? Doamne, te iubesc mai mult ca niciodata, si iubirea creste in fiecare minut. Nu exista apogeu. Nu exista limite. Nu exista inceput,si nici sfarsit…

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts