School time...or NOT!

-------10:00--------------------

Sunt aici. In sala mea de la etajul1,holul mic. Limba Romana,trebuie sa rezolv cateva cerinte pe text pentru Bac. Nu`mi pasa. Stau aplecata pe foaia mea de hartie,cu pixul in mana si scriu. Sunt o dezordonata. Banca mea arata ca dupa un razboi: un pachet de servetele aruncat in coltul din stanga,ochelarii asezati in dreptul foii, o sticla de Schweppes in partea dreapta si un luciu de buze langa ea.

Stau in banca. Ma plictisesc masiv,iar gandul,ca din momentul in care ai plecat,e la tine. Stau. Stau singura,sinistita si privesc in jur… totul e atat de negru…

Singuratate.Astept.Astept un semn. Astept un miracol. Astept.

Imi amintesc cum stateam imbratisati, cum imi deschideai usa , sit e priveam din cap pana in picioare si iti saream in brate .

Nu mai rezist mult , am nevoie de imbratisarea ta , trebuie sa iti simt parfumul care ma da pe spate .

-------11:00------------------------------------------

Ma saruti cum stii tu mai bine , acelasi mod , si nici nu vreau altul , mereu imi musti buza de jos , iti musti buzele , apoi ma innebunesti cu limbuta ta , ai un sarut pasional si totodata salbatic , iti scapa mainile pe unde nu trebuie , si iti dau de inteles ca te cam intinzi… ne luam o gura de aer , ma iei in brate si mergem in camera .

Doar asternuturile si pernele moi sunt martore la iubirea noastra. Temperatura creste intre cei patru pereti ai camerei. Doar mobila stie cum stam singuri si ne contopim trupurile intr`unul singur. Ne ascutim simturile. Ma iei usor , in urmatoarea secunda simt cum hainele zboara de pe mine , la fel si tricoul tau .. continuam asa pana ajungem amandoi in imbracamintea lui Adam si Eva …

E bezna , iti simt respiratia .. uhhh !

Nu avem nevoie de ochii. Bajbaim in intuneric, dar totusi, noi suntem o singura fiinta.

Ne incalzim cu un val de saruturi fierbinti , si mangaieri incitante … mainile tale imi ating trupul .. tremur toata , .. imi place ce faci , iti place si tie , iti raspund cu aceeasi moneda . Cum iti plimbi mana dreapta pe spatele meu…ahh…ce senzatie! Ahh,ce placere sublima. Cum ma atingi…doamne,cum ma saruti…doamne cum te simt!

------12:00---------------------------------------------

Ma atingi cu trupul tau incalzit , inima mea bate de parca acuma vrea sa imi iasa din piept . Te sarut iar si iti dau de inteles ca sunt sigura de ceea ce vreau si ca am incredere in tine .

Ma las purtata de val , normal ca m-am incalzit ca naiba .

Placere. Esti primul barbat din viata mea. Primul barbat ce m`a facut femeie. Esti primul care m`a facut sa inteleg ce e placerea. Da,tu! Doar tu! Tu esti cel care m`a trezit la realitate, care m`a invatat ce inseamna sa iubesc si sa ma simt iubita.

Te am?! Si esti doar al meu?! Sunt nebuna. Sunt doar o nebuna intr`o poveste cu inceput magic…

Am incercat … Am incercat sa te fac sa te simti bine cu mine. Uneori, sunt sigura ca nu mi`a reusit,tosusi am facut tot posibilul.

Give me love like never before , after my blood is drowing in alcohol.

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts