"Tatuajul Fericirii "[Boo]

stop-realitate -dejavu-fericire !
Spui ca esti fericita , spui ca fericirea consta doar in noi , apreciez fiecare moment pe care lai zambit alturi de mine .fiecare lacrima ,fiecare sarut ,fiecare imbratisare pe care mia oferito fara sa vrei mana ta strangea tare mana mea,si mi-ai spus sa nu te mai tin asa ca o sa ne certam ,te-am privit ma-m uitat spre mainile noastre si am continuat sa te tin de mana . ti-am legat lacatul fericirii ,cheia e la tine ..te privem in ochi si iti simteam frica despartirii ,ti-am soptit nu ai decat o cheie .ori o arunci ,ori pasesti cu mine legata pentru totdeauna , si parasesti corpul tau vechi si te reinoiesti in hainele fericirii , Nu mai ai nevoie de cheii de lacate de prostii ,de vorbe goale ,manii ,focuri aprinse ,izolatii ,prostiiii ... ai nevoie de mine de fericire de dragsote de glume zambete ............ de fericire , doare cand iubeai cu ochii inchisi ,si ma intebi de ce cu el ?., te miri ,te speriii si usor iti revi ..trezeste.te deschide ochii ,priveste.ma ...priveste.ma ai curaj .... ..uitate in ochii mei.... TE IUBESC !

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts