Raspuns...[Boo]

O fi adevarat , o fi Ea , o fi dragostea .. sau doar cupidon care se joaca cu ea , cu inima mea !! Nu am crezut niciodata ca exista ceva special pentru fiecare , acolo unde durere exista si multa mangaiere , nu se pune vorba de suferinta…sau poate nu pot suferi din cauza iubirii , traiesc un timp , un real ,..chiar de cand am cunoscut-o ochii ei deja imi vorbeau ,tanjeau si se bucurau de prezenta afectiuni mele .. am crezut ca daca ma apropii de ea o sa ma respinga.. ma respins ,spre bucuria mea ma respins spre ea , o atractie pe care doar corpurile daca ar avea gura le-ar putea explica , nu cred ca am mai avea nevoie sa ne vorbim nici sa ne privim.. e o telepatie pe care o simtim reciproc .. as putea numara saptamanile pe degetele de la mana , ne cunoastem de parca am trait doar noi doi pe-o luna .!!! extraterestri sau doar speciali ..? oameni normali doar cu o nevoie speciala …”fericire” cheia libertatii spre noul inceput,noul pas …” nuti fie frica paseste alturi de mine ..si daca vei inceta .te voi lua in brate si voi pasi pentru tine ,pentru noi .!! 4zile , 4 … 1.2.3.4. sunt zilele petrecute fara tine .. nici cei din jur nu ma mai inteleg , oare sunt eu nebun sau au inebunit ei ! inchid ochii te gasesc pe tine ,deschid ochii suspin la tine , ma.m aruncat pe mess de 4 zile ,nici sa primesvc numi vine , sa cred ca esti departe de mine ! ma fac comod pe scaun ,tin de net sa nu o ia razna ,incerc sati scriu cuvintele pe care le simt le traiesc si le iubesc …"te iubesc" , iti scriu imi zambesti ,tie dor si doare ,imi cer iertare si.ti promit ca nu se va mai intampla …o sa trecem si peste asta sunau cuvintele pe mess ,imi zambesti cu lacrimile pe care le traiesti …iti zambesc ochii mi se umplu cu ploaia pe care mio doresc sa o varsa doar de bucurie …sunt ochii care ma.u fermecat .. ma abtin iti scriu ca sunt bine ,sunt bine! dar mie dor de tine ,sangele mi se pompeaza in vene ,nu iam facut nimic ..a inceput sa se streseze ….iti simte lipsa ,mirosul pieli tale i lipseste … atingerea buzelor tale il face sa ingroase vena plina de sange ..corpul meu te iubeste ,asa imi sopteste ..!! mi sau dilatat chiar si pupilele ..in jurul meu totul e legat de tine .. orice conversatie te sincronizeaza chiar si pe tine… fara sa vreau te simt langa mine…seara teas lua in brate chiar de nu esti langa mine .. imi lipseste prezenta ta…tigara si cafeauna cu ciocolata,

cearceaful rece si corpul tau cald.!! 00:18 incep sa te caut ,! De acum te gasesc doar in vis …ma duc sa te iau in brate .hai vino mai aproape .aseazati capul pe pieptul meu..spunemi nb saruta.ma si incearca sa adormi…de ce imi tremura corpul ?,de ce suspin? , mie dor !!! te iubesc acelasi , BOO!

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts