FunnY

Un barbat afla ca in urmatoarea saptamana va fi foarte ocupat datorita 
problemelor de serviciu. Asa cum era normal, isi anunta sotia: 
- Draga mea, voi primi vizita unor parteneri de afaceri si trebuie sa ii 
conduc prin tara . O sa lipsesc o saptamana! 
- Atunci, daca tot lipsesti… am auzit despre o excursie foarte interesanta 
in Grecia, as vrea sa merg si eu… 

Ca orice barbat intelegator, sotul aproba excursia. 
Seara merge… unde credeti? Sa-si anunte si amanta… 
- Imi pare rau, dar trebuie sa plec o saptamana prin tara ! 
- Iubitule, daca tot pleci, nu-mi platesti o excursie in Grecia? 
Fiind, asa cum am spus, un barbat intelegator, a aprobat si cea de a doua 
excursie… 

Dupa o saptamana, sotul revine si observa ca sotia este foarte incantata de excursie. 
- Ei, cum a fost? 
- Extraordinar, am vizitar foarte multe locuri interesante, am aici ceva 
fotografii… 

Barbatul o observa cu surprindere in poze pe amanta. 
- Ce s-a intamplat, o cunosti? 
- Nu… Doar mi s-a parut cunoscuta… dar nu! 
- Ah, sa stii ca femeia asta s-a culcat cu toti barbatii din excursie, si nu 
au fost putini… 

Omul nostru inghite in sec si seara merge la amanta. 
- Ei, cum a fost? 
- Extraordinar, multumesc! Hai sa iti arat fotografiile! In unele dintre 
ele, binenteles, barbatul isi recunoaste sotia. 
- O cunosti? 
Barbatul neaga, bineinteles. 
- Ei, sa stii ca asta a fost ceea mai tampita din toate femeile de acolo! A 
fost singura care a venit cu sotul

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts