BOO7

BOOm , m-i sa deconectat blogul , BOOm 1 ora de cautat prin convorbirile de pe mess ,wow parca am cutreierat viata mea trecand cu ochii peste ce am scris ,in mare parte trecutul nostru vorbeste despre iubire ,! au venit zile cand am inceput sa ne certam ,clar ori ne era prea bine ori nu aveam ce face ?!. am trecut la treaba "razboi in doi"!

Te iubesc ....... to be continued! vezi sa nu intarzii la scoala e tarziu 02:10 mam chinuit sa editez poza si sa caut parola la blog ...am gasito intrun final .!! ai grija de tine sa fi cuminte

lov ma Boo.!

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts