Boo!


Mi`e frig aici fara tine. Cu fiecare zi peretii sunt din ce in ce mai apropiatti, iar ceva negru ii acopera.Nu stiu ce vreau, ce caut, cine sunt. Fara tine sunt pierduta, fug de mine, de lumea care ma inconjoara si simt cum “eu” si cu “mine” stam singure si inchise in propriul destin.Poate traim intr`un univers al amintirilor, dar ce ne vom face cand se vor epuiza? Vom uita de amintiri, de sentimente, de sufletele ratacite care ne`nconjoara si vom deveni proprii prizonieri ai lumii si corpului nostru? Adio comunicari, adio sentimente, adio discutii lungi dupa ora 00:00. Doar tu,cafeaua de dimineata sisfanta tigara” , care se stinge mai repede decat noi, cu fiecare secunda spulberata.
Ce e amintirea? Este mormantul sentimentului, sentiment pe care n`am stiut sa`l simt pana acum si doare, doare al naibii de rau. As putea spune că mi`as dori ca trecutul să devina scrum, sa incep a invata cu adevarat ce inseamna “a iuby” , ca majoritatea oamenilor care impart zambete in stanga si`n dreapta, oarecum schimbandu`mi si mie dispozitia. Schitez un zambet tamp, dar bine`ar fi sa`si dea cineva seama ce se ascunde dupa acest zambet. O umbra de speranta ma urmareste… Oftez si… Te Astept!

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts