3 Days!!!


Uneori ne pierdem mintile in caruselul vietii si ne uitam ratiunea la poarta circului lumii.
Obosim.
Asa ca ne asezam la umbra gandurilor noastre ce cade peste trupuri amortite. 
Neincetat ne cautam energia sufletului si ne privim in ochi pe furis.
Ne lanasam intr`o provocare tacita. Eu vreau sa stiu mai multe despre tine. Tu vrei sa aflii totul despre mine.
Iesim pe strazi... doi anonimi cu ploaie in acte. Intrebam trecatorii, dupa harta palmei, spre unde trebuie sa alergam.
Eu fug spre soare. Tu mergi spre luna.
Si apoi ne ratacim...
Ţine`ma langa tine. Pastreaza`ma acolo unde nimeni nu ma va gasi, langa luna noastra simpla ta prezenţa aprinde in mine`o bucurie care se scurge din propria-mi fiinta, smulgand parca din splendoarea ta. Simt pe langa trupul meu cum cearsafurile devin tot mai reci, sifonandu`le, iar un sentiment de neliniste ma domina. Stiu ca ai fost langa mine, pentru mine, iar timpul a stat in loc ascultandu`mi dorinta de a te privi. Ti`am cautat privirea si buzele, prin camera intunecata, un val de teama strecurandu`se prin mintea mea ratacindu`ma sub neagra fericire. Un val de intuneric ma cuprinsese, iar lumea devenise paralela cu mine si totusi incercam sa imi indepartez ceaţa din ochi, sa te pot vedea, dar nu am reusit.M-am zbatut,am tipat,am ascultat in liniste,dar nu se auzeau decat bataile rapide ale inimii mele,iar prin vene,sangele alerga cu rapiditate.Era intuneric,noaptea se lasase peste mine cu umbrele ei..
Lasa`ma sa fiu ploaia ta. Sa simti fiecare picatura cum se prelinge pe pielea ta fierbinte,scurzandu`se parca incercand sa`ti contureze trupul.ti`as tine trupul intr`o tortura continua,simtindu`mi dorinta de a te soarbe de puteri cu toata fiinta. Oare ai sa simti? O sa uiti oare sa`mi intalnesti privire,acompaniata fiind de zambetul ala strengar si vocea care`mi spunea in fiecare dimineata de iarna: “buna dimineata,Boo!” ,plimbandu`ti mana prin parul meu? M`ai lasat a nimanui si ai plecat crezand ca totul a fost doar o iluzie,un miraj. Cu fiecare secunda ce trece iti simt llipsa!

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts