Love..or what?

La un moment dat toti ne incapatanam sa credem ceva, sa facem ceva cand nimeni nu e de acord cu noi. Si eu am aceasta problema. Mi`am dorit sa lupt pentru ceva, m`am incapatanat sa cred ca nu voi putea sa pierd acel ceva si tot nu am castigat nimic, tot il pierd. Acum ma intreb, cum imi voi putea aduce langa mine cea mai frumoasa persoana de care as putea avea parte? Cred ca e imposibil. Sty, se spune ca atunci cand castigi pe cineva usor, il si pierzi la fel de usor. Asa e si la mine. Il pierd intr`o fractiune de secunda. Intr-o fractiune de secunda se spulbera visele si iluziile mele. Dar niciodata nu am recunoscut asta, mereu am preferat sa lupt. Nu stiu de unde am avut puterea asta.. Cred ca orgoliul e de vina, nu ma lasa sa imi placa sa pierd. Deasta ma umilesc in fata ta. Pentru ca te iubesc si incerc sa te fac sa crezi!

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts