TU ma BOO :(

cosmin_for_jesus: hei !
cosmin_for_jesus: plastic
plastic_lexa: aici
cosmin_for_jesus: salut
cosmin_for_jesus: am ceva intrebari pentru tine
cosmin_for_jesus: stai asa
cosmin_for_jesus: alina incepe sa sufere
cosmin_for_jesus: i e frica ca o sa o insel
plastic_lexa: pot garanta eu pt tn?
cosmin_for_jesus: cum?
plastic_lexa: stiu ca o iubesti cu adevarat si nu i-ai face asta
cosmin_for_jesus: dar nu ma intelege
plastic_lexa: e constienta ca daca ai insela-o te bat si ii spun si ei,nu?
cosmin_for_jesus: nu stiu cum sai demonstrez
cosmin_for_jesus: am renuntat la multe fete pentru ea
plastic_lexa: stiu asta
cosmin_for_jesus: inclusiv la tine
plastic_lexa: te iubeste mult
plastic_lexa: si o inteleg cu chestia cu tu acolo ea aici. a suferit mult
plastic_lexa: pnm
cosmin_for_jesus: iam promis sai transform suferinta in fericire asa cum pot eu
plastic_lexa: "alina,vino la mine de pasti in it,o sa vezi ca esti totul pt mn
plastic_lexa: spune-i cv de genu si te crede
cosmin_for_jesus: e minnora
plastic_lexa: procura
cosmin_for_jesus: nu poate trece vama
cosmin_for_jesus: in 2 luni sunt eu acasa
cosmin_for_jesus: ma schimbat mult ea
plastic_lexa: am observat ca esti schimbat
cosmin_for_jesus: ma.m schimbat pentru ea
cosmin_for_jesus: si nu ma crede
plastic_lexa: ma gandesc la ce poti face
cosmin_for_jesus: daca mai continua asa nu o sa iasa bine
plastic_lexa: NU! NU RENUNTI LA EA
cosmin_for_jesus: nu suport sa ofer incredere maxima..sa ma ofer pe mine sa fiu corect ,sa nu
mint sa nu insel si sa fiu luat aiurea
plastic_lexa: stiu cum e
plastic_lexa: perfect
plastic_lexa: stiu mai bine ca oricine cred
cosmin_for_jesus: daca nici acum nu sunt cel mai fidel baiat atunci sami trag glont
cosmin_for_jesus: i e greu fara mine , sa schimbat si ea pentru mine mult
cosmin_for_jesus: nu vreau sa suferim niciunul deacum incolo
plastic_lexa: nu-i face asta
cosmin_for_jesus: ar fi ultimul lucru la care mas gandi!! nui fac asta pentru ca o sa fie greu pt
mine
cosmin_for_jesus: o sa ma demoralizez total
cosmin_for_jesus: deci nu vreau sa ma gandesc
plastic_lexa: cosmin te inteleg ca esti intr-o faza aiurea cu alina dar nu renunta la ea
plastic_lexa: deci revenind la alina,nu stiu cum sa o convingi
cosmin_for_jesus: stiu cum , dar trebuie sa fiu acolo
plastic_lexa: mereu ti-am zis asta
cosmin_for_jesus: e ultima plecare crede.ma
 
 
 
 
TE IUBESC ..ma crazy Boo. zzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZ 22:50               

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts