Nightmare

Povesti, amagiri, imagini diverse..
Orgoliul meu care poate atinge varfuri mult prea inalte contra incapatanarii tale..
Si te tot cert si ma tot certi.. si`ncep sa obosesc.. si`nnebunesc ca nu esti langa mine sa te privesc.. cum imi vorbesti si cum ma certi si cum incerci sa ma calmezi..
Si stau prea mult pe ganduri.. si parca tu acolo unde esti.. ce faci?.. la fel ca mine.. ganduri..
Firea omului, mereu razvratita si dornica de mai mult. O fire plina de dorinte, ingrijorari, vise, amintiri. Griji facute in van. Toate acestea prezente in noi, desi si eu.. si tu.. stim ca totul e in mana Lui.. si va fi bine!
Cine ne mai intelege pe noi inafara de El? Uita`te la noi.. ca eu nu mai inteleg.. stiu ca va fi bine dar nu stiu pentru ce ma zbat.. si tu..
O parte din mine ingrijorata, si o parte care stie ca toate aceste ganduri sunt fara motiv. O parte din tine care imi este soarele din zori.. si o alta parte intunecata care`mi da fiori reci..
Si uite`ma aici incercand sa ma linistesc.. desi stiu ca n`am de ce sa ma ingrijorez, totusi o fac.. ciudata firea pamanteasca..

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts