Another day ....

Another Day of winter!!! Ninge… umbra noptii se asterne misterios peste trupul meu. Desir un sir de ganduri peste filele sufletului meu. Norii imi strapung retina, patrund in orbita cu nuante de toamna. Ma las prada viselor si printre frunzele spulberate de vant, te caut in umbra noptii…Dar nu te gasesc… imbrac iubirea in culori pastelate si las cuvintele sa zboare, sa se transforme in torente. Norii rupti, isi revarsa furia asupra mea, biciuindu`mi trupul flagelat de fulgii reci de zapada. Ma apropii cu pasi umezi de marginea infinitului si`mi strig tacerea in linistea noptii, agonie intr`un colt de suflet. Vantul rece imi infioara trupul, intind mainile spre cer sa prind o raza calda de speranta, clipa`n pumn sa o transform in petale de trandafir pe`un nor de bumbac. Inima imi este smulsa si aruncata in valuri de iubire…Vino inger al noptii, strecoara`te printre fulgii reci de omot, te voi imbraca in mangaieri te voi acoperi cu raze de luna, dimineata sa`ti picur pe aripi sarut de dor si zbor, iar tu sa te cuibaresti in inima mea, sa culeg de pe buzele tale nectarul iubirii, printre vise dezbracate de ganduri… sa iti curg incet printre gene si sa te sarut printre soapte. intr`un gand, ne iubim la tarm de mare pe nisipul ud, unde valurile involburate, canta un dor ancorat la tarmul visarii. Asta sunt, un simplu vis, asteptand un strop de implinire, sa te prelingi pe trupul meu gol, sa ne invelim in praf de stele si sa ne incaltam cu talpi imbracate in vise, sa fim petale de timp.Sa cantam iubirea pe note de pian in noaptea alba si rece.

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts