Scrisoare pentru el!

Draga Boo,

Oare tie iti mai este dor sa ne ‘’ plimbam ‘’ impreuna pe poteca impodobita a Dragostei ?

Inchide ochisorii si cu gandul vino la mine…

Ia`ma de mana si hai sa plecam . Si sa admiram mugurii sentimentelor sublime ce ne`au adus impreuna.Trimite`ti buzele sa imi atinga pleoapele si fruntea sa ma mangaie cu caldura….Mi`e asa sete de privirea ta, usor misterioasa si – atat de dulce , cu care m`ai cucerit.Tine`ma strans si nu`mi da drumu’ pt ca stii ca mana mi se odihneste fericita doar in palma ta.

Mai ramai langa mine Boo si sa ne ingrijim inimile unul altuia. Lasa`ma sa am grija de inima ta, lasa`ma sa o invelesc cu plapuma iubirii mele.

Daca ai sa cauti in sufletelul tau raspuns , daca e bine sau rau ca ma iubesti pe mine, ai sa descoperi ca numai eu iti pot aduce implinire si liniste sufleteasca.

Tu esti acel cineva special care a reusit sa imi fure inimioara doar cu o singura privire si nu vreau sa te pierd.Tu esti acel CINEVA al sufletelului meu si asa imi doresc sa ramai.

Sufletelele noastre se simt unul pe celalalt chiar si cand sunt la distanta. Si`atunci cand ne imbratisam strans ele devin ‘’ doi compozitori ‘’ ce`si compun cele mai frumoase simfonii. simfonii ale IUBIRII, ce ne`o purtam unul altuia.

Off …Cat iti simt lipsa, iubire !!! Te ‘ ubesc in fiecare gand al meu.

Te ‘ubesc si ‘’te tin in brate ‘’ strans in fiecare noapte a mea cu gandul.

Am prins drag de tine. Caldura palmei tale. Vraja de pe buzele tale cu care m`ai ametit complet. Si`acum esti stapan peste inima , sufletul si trupul meu.

Nu am cum sa iti soptesc mereu cat te iubesc pentru ca stim amandoi ca traim o poveste de dragoste interzisa. Dar cu toate astea ne `am indragostit unul de celalalt, desi nu ne`am propus asa ceva…

Am ajuns sa te iubesc. In fiecare clipa...in fiecare ora...in fiecare noapte, chiar daca tu nu esti aici.

Sa ma poti strange in brate si sa`ti asezi capul pe pieptul meu sa imi asculti bataile inimii care bat pt tine.

Cand plec de`acasa plec cu tine alaturi, pentru ca te simt cum imi insotesti privirea,pasii,gandul.

Noaptea , TU, visele imi umpli cu grandiosul dulce al sentimentelor ce`n suflet imi porti.

Toata faptura mea e vrajita de tine ! Iubesc totul la tine.Iti iubesc pasii ce te poarta langa mine,cand cu dor in trup si suflet o sa vii sa ma cuprinzi cu bratele tale puternice….

Vino iubire si alunga`mi tristetea ! Fa`mi ochii din nou sa rada!

Mi`e dor sa iti aud vocea pt ca doar glasul tau ma face sa fiu mai puternica si plina de optimism.

Doar glasul tau bland si sfaturile tale bune, ma tin cu speranta in suflet.

Nu sunt langa tine,insa imi simt inima alergand spre inima ta, care`i e jumatatea perfecta si totusi interzisa, dar fara ea e incomplete.

Mi`e dor de tine, iubitul meu...Mi`e dor sa iti simt suflarea calda prin porii pielii mele si imi doresc asa mult sa ma saruti! Atat imi doresc sa iti simt caldura sufletului,a trupului,a tot ce esti tu, "veveritzoi" drag mie.

Cat mi`e de dor !! Sa iti simt inimioara batand navalnic langa a mea, amandoua in acelasi ritm.

Daca ai sti cat ma doare cand trebuie sa astept pana sa te strang in brate ! Mi`e frica ca dragostea sa nu se stinga si totusi sper ca nu se v`a intampla asa.

Cand nu stiu nimic de tine o multitudine de ganduri si intrebari le simt alergand prin minte si inima mi se face mica micuta de teama ca poate ai lasat uitarea sa ma goneasca din gandurile tale, din inimioara ta sau pur si simplu ca s`a intamplat ceva. Uneori chiar plang , dar totusi imi pastrez speranta ca inca sunt acolo bine ascunsa in inima si gandurile tale, doar ca nu ai timp sa vii sa ma vezi.

Pana sa te cunosc ma intrebam mereu ce`i fericirea ? De ce exist si ce`i iubirea? De cand te`am intalnit pe tine, ma intreb asa : De ce, iubitule , dragostea inseamna si suferinta si durere pe langa sentimentul asta sublim de iubire? Mi`amintesc cat de trist mi`era sufletul pana sa te cunosc pt ca intalnisem tot felul de personae. Unele m`au facut sa sufar si poate ca ti`am spus ca altele, mi`au ‘’asezat in brate’’ umbrele regretului si gustul amar al dezamagirii si au semanat in inima mea samanta neincrederii fata de persoanele de sex masculin. Asta, pana ai aparut TU, si mi`ai intins mana ajutandu`ma incet incet sa zbor si sa imi deschid din nou sufletul sa fie fericit, m`ai ajutat sa uit toate acele lucruri si experiente neplacute. Numai ca m`am indragostit de tine si cam rau, si asta doare iubitule... dar sunt si fericita.

Boo, cand inimioarele noastre se vor desparti plangand cu lacrimi de sange, stiu ca nu ai sa ma uiti pentru eternitate , nu ai cum, pentru ca eu ti`am facut inima sa vibreze frumos si sa imprastie in jurul ei raze caldute de bucurie si amintirea ta ma v`a cauta, glasul tau ma v`a striga pe nume si dorul tau de tot ce ai avut cand in brate m`ai tinut strans. O sa te doara sufletul si poate ca nu o sa plangi cu adevarat sa se vada, dar iti v`a plange intreaga`ti fiinta… Si in tacerea din adancul sufletului tau imi vei auzi soaptele, care te vor cheama bland si cu privirea, o sa incerci sa ma cauti din nou si din nou. Singurul loc unde ai sa ma poti gasi, v`a fi in gandurile si amintirile frumoase ce le vei pastra in cutiuta sufletului tau. Poate ca nu am facut prea multe, poate ca nu ne`am iubit atat si asa cum ne`am fi dorit noi, insa eu de un singur lucru sunt sigura: daca te vei desparti de mine o sa te gandesti la NOI la fel de mult cum ma voi gandi eu., Si stii de ce ? Pentru ca in inima ta, stie si a simtit ca te`am iubit cu intreaga`mi fiinta, m`am daruit complet tie...

Dar sa revenim la prezent si sa lasam viitorul sa ne modeleze iubirea asa cum Divinitatea a vrut sa ne`o traim, si atat cat ne e dat sa impartim amandoi acelasi drum. Chiar daca suntem unul departe de celalalt, pentru ca suntem doua suflete pereche care au ratacit prea mult si au intarziat un piculet cam mult, pentru ca s`au regasit in ciuda tuturor, vor fy mereu unul langa altul chiar daca se vor desparti.

Mi`amintesc cand ai spus asa : ‘’ O sa fie multe probleme si multi care ne vor vrea raul. Trebuie sa fim puternici. Doar tu vei putea renunta la mine!’’

Asa ca, iubitul meu, am sa te iubesc cu pasiune si dor atat cat imi vei permite si o sa fie posibil.

Ii multumesc acelei ‘’ sclipiri de soarta’’ ca mi te`a adus in cale pe tine ,iti multumesc tie ca existi si te am.Si ii multumesc destinului daca pot sa spun asa… ca mi`a dat prilejul de a intalni un suflet atat de cald ( pe tine) si plin de viata care mi `a invaluit trupul intr`o aura de fericire si iubire fara regret.

Cand te am langa mine iti ador prezenta. Cand te simt aproape as vrea sa plang. Da iubire...sa plang de fericire...ca ma faci sa ma simt atat de speciala pentru prima data in viata asta mizerabila.

Stii uneori stau si`mi amintesc fiecare clipa cu tine. Chiar si`atunci cand ne`am certat, dar ai venit sa`ti vezi “fosta prietena” si sa vorbesti cu ea pentru a lamuri treburile, sa`mi vezi ochii si sa ma iubesti sa imi astamperi setea de tine ce o acumulasem in cateva ore. Nu am sa uit niciodata clipele cand eram cu tine si aici ma refer la clipa in care numai ne imbratisam si sarutam fara sa facem dragoste. Am simtit intotdeauna o linistea si o stare de bine, de regasire a mea cand ma imbratisai strans si parca as fi vrut atat de mult ca timpul sa stea in loc sa nu mai fii nevoit sa pleci si sa ramanem acolo, pierduti in timp si spatiu, numai noi doi si iubirea noastra.

Iubirea care ai aprins`o in suflet la mine a fost pt mine ca o binecuvantare ca o vindecare pentru sufletul meu ce era trist si abatut pana sa apari tu.

De cand ti`am intalnit privirea imi apari permanent in fata ochilor.Sa vreau sa te scot din ganduri si nu am cum, iar amprenta iubirii cu care mi`ai marcat fiecare particica a trupului nu se poate sterge. nu inca. inca nu s`a consumat iubirea aceasta a noastra(cel putin nu din partea mea…).

Tu esti si vei fi mereu al meu, chiar daca nu esti doar al meu, iar eu voi ramane mereu numai a ta.

Acum la sfarsit iti trimit pe`a buzelor dulceata , un suav sarut al iubirii mele, si iti sarut inima, iti sarut sufletul, iti sarut tot.

Te sarut si vreau sa ma aplec usor in bratele tale,pe pieptul tau si inchid ochisorii pentru ca numai acolo ma simt cel mai bine si simt ca sunt eu, asa cum ar trebui sa fiu mereu.

Ramai alaturi de mine in calatoria ce abia am inceput`o in urma cu cateva saptamani si sa o facem mereu placuta incantandu`ne privirile si inimile, pictand in culori vii peisaje ale IUBIRII noastre.

PS: TE ADOR !!!rindu

Cu dragoste,

love Boo!

loveloverindu

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts