Not YOU!

Golita de tot ce-aveam mai bun...in mine,

Golita de lacrimi...si speranta,

M`am afundat, o stiu prea bine,

Si`mi pare totul...lipsit de importanta.

Gonita din stanga si din dreapta,

Gonita de ura si prostie,

Ce`as mai putea eu astepta?

Ce`n viata oare sa ma tina?

Dispretuita, fiindca iubesc,

De`o lume fara sentimente,

Nu pot si nu vreau sa traiesc...

Doar din aducerile`aminte.

In tine doar mai cred pe lume!

Pe tine doar te pot iubi!

Traiesc, in minte cu`al tau nume...

Te rog, nu ma dezamagi!

Te Iubesc mult!!:*:x

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts