Suckers & LoVe

E atat de mult timp si totusi atat de putin. Atat de multe lucruri in cap si atat de putine de spus. Ai plecat si mi`ai zis ca te intorci. Ai plecat, desi aveai aproape tot ce iti trebuia. De ce? Pentru ca omul de cand s`a nascut, vrea mai mult. Doreste mai mult si nu e multumit niciodata. Te iubesc, fraiere. Te iubesc cum n`am mai iubit pe nimeni. Te iubesc doar pe tine prostule. Nu iti era de ajuns? De ce ai plecat? Pentru ce? Ca sa ce?

Imi curge nasul, de la raceala sau de la plans si sunt blocata. Nu pot sa misc din cap, nu pot sa`mi misc mainile. Ma doare? Da. Te doare? Da.

Ai mintit. Nu stii, n`ai habar, nu o sa iubesti niciodata cum ar trebui. N`ai cum. Nu avem cum. Nemultumit fiind, o sa ramai toata viata,daca n`ai sa ma iubesti. Dar Dumnezeu le plateste tuturor pentru toate. si cand vor suferi, vor stii ca le`a venit randul. si cand ii va durea ce or sa mai vrea de la mine? Sa le plang de mila?

Au uitat. Au uitat de cate ori am fost langa ei cand nu era nimeni, au uitat cate le`am acceptat. Mai gasesc ei proasta care sa ii ierte asa? Mai gasesc pe dracu. Au uitat de cate ori am plans din cauza lor, au uitat cate griji, cate certuri am avut doar pentru ei. si in final cu ce m`au rasplatit? Cu durere. Cu durere pentru ca ei stiu cel mai bine sa loveasca omul. Scuze? Sa nu le mai aud pentru ca primite din partea lor, sunt doar de forma.

Asa ca te rog, pe tine, sa te intorci. La mine in camaruta inimii oamenii nu vin si pleaca, la mine raman. Cand vei gasi una care sa preaca prin cate am facut eu si sa te iubeasca asa sa vii si sa`mi zici "Uite am gasit`o!" si atunci voi trece peste definitiv. inchei, desi as mai avea multe. Eu o sa am grija de mine si de tine, tu distreaza`te. si cand o sa ajungem amandoi la finalul povestii te asigur ca tu vei fi ala care a trait`o mai bine… pentru ca asta vreau… vreau sa fy fericit cu mine!

Te iubesc, fraiere si EU,n`as putea sa te parasesc, dar sti vorba aia “niciodata sa nu spui niciodata”… ai grija de mine!

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts