...TD...

Fiecare bataie a inimii si fiecare respiratie a mea o simt apasatoare… nu stiu ce sa fac…

nu mai am aer… te vreau langa mine, te vreau cu mine, te vreau cu totul…

ma inteapa in piept… Auuu!!… salveaza-ma, ma auzi?!

Da-mi o mana de ajutor… nu mai pot sa respir…te vreau, ma auzi?! Te vreau cu mine!

De ce nu vii? De ce ma lasi sa astept atat? …nu mai pot… nu mai am vlaga… nu mai am aer…

nu mai am puls… haide vino! Vino ca te astept!

Vino… si salveaza-ma!

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts