iubesc din nou.. sunt fericita!

Te iubesc,Boo!!!


.. scurgerea timpului mi-a desenat pe chip o oarecare maturitate.. o culoare nostalgica de om implinit! nu am castigat la loto premiul cel mare, nu am o casa a mea sau un cont gras in banca.. telefonul meu e la varsta primilor dintisori, iar hainele mele nu sunt de firma.. atunci de ce ma simt atat de implinita?!
.. parca nu se mai facea dimineata..
am fost un gand pana in bratele lui unde m-am cuibarit, zambetul lui strengaresc purtandu-ma prin lumi de viata si culoare! eram "acasa"! ne topeam unul in ochii celuilalt! nu stiu cum a trecut timpul, ce am spus.. ce am facut.. ma tinea de mana si era de ajuns pentru amandoi! muream intr-o clipa doar pentru a simti ca renasc la infinit! ciocnitul paharelor faceau sampania sa se zvarcoleasca de dorinta, implorand zeii sa ii ofere alintul trupurilor noastre ude!
sfioasa, am pasit pragul casei copilariei lui.. o casa plina de amintiri frumoase, de aer cald si aromat .
cina a fost scurta.
saruturile si noaptea rece de iarna ne-au gasit jertfiti pe altarul pasiunii si al adevaratei iubiri!
"buna dimineata!" a rasunat glasul lui in camera ce pastra inca.. parfum de fericire! Am iesit din camera ca intr-un joc! Caimacul  rebel al cafelei, mana lui puternica si vantul din parul lui.. toate acestea si multe altele mi-au spus o poveste.. un basm in care eroina principala eram eu! prietenii lui … meciul de fotbal caruia i-am supravietuit cu stoicism si glumele haioase ne-au condus spre Nirvana!o seara pe cinste.. un adevarat festin! dimineata zilei urmatoare, dimineata ce cu greu o pot uita, ne-a zarit imbratisati
melancolici si fericiti in acelasi timp, ne-am luat ramas bun, tolanindu-ne pe canapeaua ce parca si ea astepta nerabdatoare sa fie din nou martorul unei nopti de daruire!
ultima zi din saptamana, ultima mea zi de sublim.
si ma intreb: oare am motive sa ma simt implinita?! da! iubesc din nou, sunt fericita!

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts