MY HERO .

" Si cine se crede perfect sa ia o piatra si sa arunce in mine "
Eroul meu nu da cu pumnii , dar ma mangaie cu palmele .
Eroul meu nu imi face lacrimile sa curga ,dar incearca sa le stearga pe cele provocate de altii.
Eroul meu stie uneori sa fie si mama si tata .
Eroul meu nu crede in Dumnezeu ,dar stie ca exista unul.
Eroul meu nu isi refuza prietenii cand vine vorba de o bere.
Eroul meu nu zambeste cand ma vede trist.
Eroul meu plange ,dar nu i place cand il vad ca plange.
Eroul meu vrea libertate ,vrea sa se simta bine langa mine.
Eroul meu uraste florile ,dar nu uita niciodata sa imi cumpere cate o floare.
Eroul meu are o MAMA , dar femeia vietii lui este MAMA copiilor sai.
Eroul meu este gelos ,dar gelozia lui este pentru ca ma iubeste.
Eroul meu se iubeste pe sine, dar ma poate iubi si pe mine.
Eroul meu stie sa injure dar selecteza cuvinte frumoase pentru mine .
Eroul meu este puternic dar nu ma lasa niciodata sa fiu slabA.
Eroul meu calca stramb dar nu ma inseala niciodata.
Eroul meu este un copil dar incearca mereu sa fie responsabil.
Eroul meu e departe la munca dar nu uita niciodata sa vina cu dragoste acasa.
EROUL MEU VINE DE PE MARTE ,EU DE PE VENUS DAR AMANDOI IUBIM ACELASI PAMANT.

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts