FOR YOU, DEAR ANGEL!!!

Eu n`am stiut niciodata sa scriu declaratii de dragoste, desi intotdeauna am fost cat de cat buna la spus cuvinte.

Genul ala de fraze, lungi si elaborate, scrise anume pentru a fi citite de celalalt. N`am putut nicicum sa`ti scriu, nici macar impotetic, pentru ca, undeva in mintea mea, tie nu ar fi trebuit niciodata sa`ti explic ceea ce simt.

Viata mea dinainte de tine poate fi cu greu numita viata. M`am nascut cu greu, era sa mor, de mii de ori,tragic chiar. Am crescut diferit, in lumea aia linistita dar furtunoasa, in care mi`am dorit dintotdeauna un frate , pentru ca nu aveam2 parinti pe care sa`i iubesc, pentru ca nu aveam la cine sa ma intorc de la scoala, pentru ca nu era niciun suflet cu care sa adorm. Am crescut altfel decat tine, intr`un oras mic, nu foarte mic, dar indeajuns incat sa ti se para ca te ucide fiecare strada, ca ai trecut prin fiecare colt, ca ai cunoscut pe toata lumea si indeajuns sa te intrebi ce mama dracului cauti acolo.

Cumva, toate m`au tinut departe de tine. Oamenii, locurile, am fost acolo unde ai fost si tu, dar la doua ore distanta, am ras in locurile in care urma sa rad cu tine, dar nicio clipa nu te`am vazut. Nu am stiut ca existi.

Si mai sunt momentele alea penibile, stii, cand te uiti la altii si te intrebi ce au ei si tu nu ai. Te rascolesti, te rasucesti, te redefinesti ca sa ajungi la concluzia ca si daca ai schimba ceva, si celalalt te`ar iubi, nu ai fi tu in stare sa iubesti. Momente in care tot ce`ti ramane de facut e sa zambesti, sa ridici putin spranceana, sa faci glume obcene si proaste si sa nu arati ca esti om si ca suferi. Asa am crescut. Asa m`ai cunoscut din afara.

Bineinteles cate iubesc. De zeci de ori, mii de ori, de prea multe ori. Unui om caruia nu i`a fost dat sa fie iubit nici macar de o familie ii e greu sa recunoasca sentimente adevarate, cel putin la inceput. Am inghitit in sec, pentru ca citisem povesti de dragoste, romane si reviste cand eram copila si credeam ca dragostea inseamna sa ierti si sa te lasi calcat in picioare. N`am stiut nicio clipa ca dragostea inseamna sa nu trebuiasca sa fii calcat vreodata de nimic. Am rezistat in fata primelor despartiri si mintea mea de copil imi spunea "asta e iubirea adevarata." Am rezistat in fata distantelor, le`am daramat si mi`am calcat pe orgoliu spunandu`mi " hei, asta e iubirea adevarata". Am vazut cele mai prostesti lucruri, cele mai incestuoase si am tacut crezand ca asa se manifesta o iubire. De fiecare data cand terminam plangeam, imi plangeam de mila, ma uitam la mine si`mi spuneam "Uite ce ai ajuns. O epava.". Unde epavele sunt totusi monumente maiestoase si eu eram doar o barca amarata destinata sa duca peste puturos, infectat, putrezit. De fiecare data ma ridicam, ma pregateam pentru tine. si tu nu veneai niciodata. Nici macar nu iti anuntai venirea si ma lasai sa astept.

A fost si o perioada in care am crezut ca treaba asta cu iubirile e un cacat pe care`l mananca telenovelistele ca sa nu se plictiseasca. Ca sa nu creada ca sunt futute asa, gratis si brutal. Si atunci am fost cea mai mare curva. Mi`am lasat corpul departe de mine, am fost in alte lumi, fumam,beam si nu dormeam. Cum poti numi asta viata, spune`mi, cum poti spune ca traiam pana sa existi aici?

Apoi a urmat tacerea. In care m`am impacat cu ideea ca daca vei veni vreodata voi fi doar a ta, dar ca in rest nu are rost sa visez.

Mi`am luat un frate. Unul de pe strada, pentru ca era singur si nu avea prieteni. Pentru ca daca aveam de gand sa iubesc pe cineva , trebuia sa nu mai fi fost iubit vreodata. Totusi eram tot singura, patru pereti care definsesc cuvantul "acasa".

Puteam sa`l aleg pe oricare altul, dar pentru mine nu conta. Cand ne`am vazut prima data a fost demential: nu am facut niciun gest care sa dea de gandit. Nici tu, nici eu. Totusi gandeam amandoi acelasi lucru. Ce ar fy daca…? Pentru ca tu erai proaspat iesit (sau nu)dintr`o relatie de cacat iar eu eram proaspat iesita din relatia altcuiva, unde eu eram amanta si vina era data pe mine,dar nu stiam. Nu aveam chef de tine, nu aveai chef de mine, vorbeam dar nu comunicam, eram cunoscuti si n`as fi putut da mai mult de doi bani pe tine. Ma enervai, ma scoteai din minti. A fost ziua aia in care am dat nas in nas cu vechile idei" cum ar fi daca". si ma certam.

De aici e o pauza. Un gol pe care nu`l pot explica nimanui. A fost brusc,ca un atac. Nu`ti ceream nimic, nu voiai nimic. Din prima zi in care ne`am tinut de mana am simtit ceva diferit. Nu ca se potriveau, nu ca se simtea bine. Ci ca nu era nicio diferenta. Ca au fost dintotdeauna acolo. Nu am simtit nimic atunci cand ne`am sarutat. Nici fluturasi, nici jena, nimic negativ, nimic pozitiv. Era firesc,era ca o regasire. Ca o fericire pe care nu`mi aminteam sa o fi simtit`o vreodata. Nu m`a durut nimic mai tare decat prima noapte in care ar fi trebuit sa fi acolo, dar lipseai. N`ai tu idee cat pot sa doara niste amarati de pereti. Cum pot sa rada de tine niste poze, cum simti ca ti`e frig, teama si ca orele trec greu.

Si asa, omul care nu a fost niciodata iubit a aflat ca dragostea inseamna sa incasezi foamete, frig si sa ti se para cumplite cateva zile sau chiar ore fara celalalt. Asa fata asta, care nu stia sa iubeasca, a aflat ca nu trebuie sa`ti intinzi sufletul si trupul pe o tava si sa astepti sa ti se raspunda. Ca aveti , cat timp sunteti impreuna, acelasi suflet.

Nu stiu sa traiesc. Nu stiu sa respir, sa mananc, sunt un cantec din ala de surdina pana vii. Iubirea inseamna sa nu`ti pese de ochii celorlalti pentru ca stii sigur ca nimeni nu traieste in locul tau. Ca nimeni nu simte pentru tine. Nimeni nu poate vedea, oricat spun ei ca stiu cum e, nu stiu. Iubirea inseamna sa nu iti pese de reguli sa spui cele doua cuvinte in primele patru zile. Iubirea inseamna sa nu te opreasca nimic.

E absurd sa traiesc fara tine. E ca un cancer in metastaza, o coptura infecta sa ma trezesc fara tine. Credeam ca a iubi inseamna sa fii nebun, copilaros. Iubirea inseamna sa iei decizii care iti schimba viata. Iubirea inseamna sa nu inseli. Sa nu fi nevoit vreodata sa inseli. Sa nu minti, sa nu ascunzi. Sa nu simti nevoia sa faci toate astea. Iubirea nu inseamna perfectiune. inseamna toate defectele, adunate la un loc, inseamna sa fii in stare sa`l strangi in brate ca pe un copil si sa`l asiguri ca va fi bine. Iubirea inseamna sa vrei sa fii iubit. Iubirea, peste toate astea, inseamna sa nu stiu sa iti scriu declaratii.

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts