Time..

Pff...doar atat?!
Nu`mi pot sa cred ca au trecut abia cateva zile de cand ne`am luat ramas bun..De cand tu mi`ai zis "te iubesc, boo.. 3 luni trec imediat".
Asta s`o crezi tu! 3 luni imi par de`acum, 3 ani, 3 vieti.. Nu pot si nu vreau sa stau departe de tine atat de mult. Pentru ca nici nu mai stiu cum e sa nu fii langa mine. Am uitat complet de zilele in care ma multumeam sa ma trezesc dimineata si sa`mi zic:"o noua zi.. o noua singuratate". Acum e atfel, stii.. Ma trezesc dimineata zambind si cu o pofta nebuna de viata.Am in sfarsit curaj sa ma vad langa tine mult timp de acum inainte. Am curaj sa te privesc si sa nu ma mai tem. Am curaj.. tot curajul din lume cand spun:"da, EL e! si e al meu.."
Acum imi dau seama de ce mi`e frica cu adevarat.Ca va veni poate o zi cand tu sau eu vom spune "adio". Atunci va fi sigur cea mai amara zi din viata mea. Mai amara ca atunci cand te`ai ratacit pe carari intortocheate si nu stiai incotro sa apuci.Pentru ca acum e altfel, tipule. Acum toate lucrurile au capatat culoare si forma, acum tot are sens si viata.
Mi`am amintit azi cum te`ai rusinat cand ti`am zis sa mergem sa o cunosti personal pe mama,cea mai buna prietena a mea. Sa stii ca n`am glumit.. chiar deloc.. se poate sa par nebuna sau sarita! Spune`mi cum vrei.. si voi la fel.. sunt dispusa sa suport orice. Stiu ca poate destinul imi va scoate in cale tot felul de personae care ne vor dory raul. N`am de unde sti.. N`am gasit inca cartea unde pot citi ce mi`a fost scris pentru restul zilelor ce mi`au ramas. Dar stiu sigur, sigur ca nu te pot uita pe tine vreodata.. n`am cum.. Stiu sigur ca acum esti tot ce`am visat si sunt fericita.. mai fericita ca niciodata. Chiar daca ma supar si urlu.. chiar daca iti arunc cuvinte grele si sunt intr`o permanenta nemultumire, sa stii tu tipule draga ca te iubesc. Te iubesc acum si mereu! Nu te`am vazut de acteva zile si ma uit intruna la ceas doar, doar ar trece mai repede.Tic...Tac..!

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts