“incest emotional”

Dragostea devine dependenta de legaturile cu parinti din copilarie , intotdeauna ai avut grija de sentimentele parintilor dar mereu ai fost tradata de realitate.! Ti-ai creeat iubirea dependenta si esti confuza in ceea ce priveste inimitatea reala :( ! Pentru tine Dragostea dependenta este fireasca , este conditia necesara pentru a trai.Iubesti foarte mult cu toate ca nu vrei sa arati ,iubirea este proportionala cu intesitatea sentimentelor nesatisfacute trecutului tau si de cele mai multe ori ai cazut emotional .Dependenta ta pe care mi-ai oferito si am simtito din prima atingere a maini tale ma facut sa renunt la control . controlul tau asupra vietii si teama de a nu rani pe cei din jurul tau, de a nu-i dezamagi, de a nu esua , furia sau respingerea , frica de a ramane singura , de a te imbolnavi ..frica de moarte.... te-a adus in picioare pentru mine, ramai in picioare ! Reprezint pentru tine salvarea din ghearele fricii de care si eu ma-m speriat cand de mana ma tineai in masina si strans cu teama imi spuneai "mie frica" .. ..Am puterea de a te salva , sunt pentru tine si pentru inima ta..mi-ai incarcat bateriile si mai supermotivat ,mi-ai dat un scop in viata "sa fiu dependent de tine" ma-i facut sa urc un munte pe care nu stiam decat sa il cobor plangand!

Si mai intrebat ce i-mi place la tine, ce ai atat de special , de ce tu , de ce tripat pe tine?

  1. . " NIMIC" a fost raspunsul meu ! acel nimic ascundea ceva...!!!!!

.

Imi place ca ma ti de mana cand mergem pe strada , imi place ca ti-a placut culoarea trandafirului de la mine , imi place ca ne plac merele , imi place ca imi scri si eu nu intelg dar la care rosesc si ma emotionez , imi place ca poti sa ma saruti in timp ce ma atingi , imi place ca radem la gluma cu mirinda , imi place ca e suficient sa ma uit in ochii tai ca sa inteleg ce vrei sa spui , imi place ca sunt o prioritate in viata ta , imi place ca trece "azi" , imi place ca ne facem planuri pentru "maine" , imi place cum canti , imi place ca iarna pentru noi a ramas un "love story" , imi place sa ma trezesc langa tine dimineata , si ador sa dormim impreuna in patul meu si al tau , imi place ca ne pierdem timpul pe siturile de socializare , imi place ca i-mi zici BOO , imi plac ochii tai , imi place pielea ta fina si rece , imi place cum vorbesti , imi place numele tau ,imi place parul tau , imi place tenul tau ,imi place chipul tau , imi place cand te strambi ca un emoticon , imi place ca ai figuri , ca ai pretentii de la viata , imi place cand esti naturala , imi place ca esti o balanta , imi place ca esti foc ,imi place ca esti reala , imi place cum ma privesti , imi place cum te misti , imi place cum rezisti , imi place ca acum esti atenta cand citesti , imi place ca esti aparte ,imi place ca te simt aproape chiar daca esti departe , imi place cand fumezi ,imi place cand bei alcool , imi place cand te distrezi chiar daca te simti nasolo , imi place ca vrei sa ma simt bine alturi de tine , imi plac melodiile tale , imi place al tau stil , imi place cum te imbrati , imi place parfumul tau , imi plac buzele tale , imi place sa te tin in brate , imi place sa te ating , imi place hmm sa te sarut sa te , imi place sa te musc de ureche , imi place sa ma trezesc cu tine in gand dimineata , imi place sa adorm cu tine in gand , imi place sa te gasesc in vis , imi place sa te privesc ,imi place sa te ascult , imi place ca ai o manta , imi place ca esti superwoman , imi place ca esti cat woman , imi place ca esti eroul meu , imi place cum speli vasele , imi place cum gatesti , imi place cand imi trimiti mesaje , imi place ca esti sincera cu mine , imi place ca ti se rupe de scoala , imi place ca nu ai nici o treaba cu lcururile materiale , imi place ca ma scoti din minti ,imi place cum dormi , imi place sa te privec cand dormi , imi place sa te trag langa mine cand ma trezesc din somn , imi place sati mangai parul , imi place sa te mangai pe burtica , imi place sa te sarut pe frunte , im place ca esti disponibila sa ma asculti , imi place ca nu ai fugit , imi place ca uneori esti un copil , imi place ca ai castigat medali si diplome , imi place ca ai 1 poza cu noi pe perete , imi place sa ma saruti dimineata cu gust de cafea si sa vad in sarutul ala tot ce ai visat tu azinoapte , imi place mana ta in buzunarul meu smecher , imi place ca ma ajuti sa te desfac la sutien , imi place sarutul tau salbatic pe obrazul meu cuminte , imi place cand iti treci mana prin parul meu ciufix , imi place privirea ta adormita , imi place ca iti place ce ti-am scris , VA URMA ! TB-O_O-TD

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts