Buna Dimineatza !

Oare la ce visez eu acum ...hmmm petale de trandafiri...vin rosu ...spuma multa ...un miros placut si ea...in prim plan.....Nush ce e cu mine dar simt nevoie de momente de rasfat...vreau doar o cada plina cu spuma, un masaj relaxant si saruri parfumate , un decor cu petale de trandafir cateva lumanari parfumate....saruturi dulci , un zambet cald si doar sa-mi spuna k contez pt ea mult...sa stie ce sa-mi zica cum sa-mi zik si sa fiu rasfatat de ea...ador momentele astea...! Te iubesc !

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts