ALone,,,

Alta zi in care am adormit la rasarit.
Alta zi in care nimic nu este nou.
Alta zi in care am fost acea pisica perversa pierduta`n asternuturi.
Alta zi in care Pot sa rad sa plang,Pot sa iau sa dau.
Alta zi in care pot fi puternica ,pot fi slaba stiind ca nu va conta vreodata.
Alta zi in care nu inteleg de ce gandesc astfel : "fy buna cu ceilalti"
Alta zi in care nu am explicatii.
Alta zi in care m`am ars ,desi m`am ferit.
Alta zi in care am vazut cum timpul trece prea incet si eu nu pot face nimic.
Alta zi in care am facut pe desteapta ,inconstienta de faptul ca in viata mea a aparut o persoana care este sigura ca pot trece peste.
Alta zi in care sunt sincera cu mine.
Alta zi in care nu am lasat pe nimeni sa ma cunoasca perfect.
Alta zi in care ma agit aiurea.
Alta zi in care eu sunt razna.
Alta zi in care am dat o a doua sansa.
Alta zi in care m`aud cantand versurile lui Sisu.
Alta zi in care ascult vantul cum imi fluiera in ureche.
Alta zi in care inima mea bate departe de aici.
Alta zi in care imi incolacesc mainile in jurul gatului.
Alta zi in care ii simt lipsa.
Alta zi in care il cunosc mai mult .
Alta zi in care nu ma inabuseste cu saruturile lui.
Alta zi in care nu pot plange pentru ca imi pare rau de mine.
Alta zi in care imi pastrez toate promisiunile.
Pur si simplu,o alta zi in care langa el as vedea zambitoare o alta lume.

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts