planuri de viitor...:)

Vreau sa fiu fericita.

Vreau sa am prieteni adevarati.

Vreau sa`mi fie El iar cel mai bun prieten..

Vreau sa am momente pline de pasiune si placere.

Vreau sa nu mai am parte de minciuni

Vreau sa fiu la fel de bruneta cum eram acu` cativa ani.

Vreau sa nu mai am oky verzi.

Vreau sa am alta noanta a tenului.

Vreau sa fiu mai inalta.

Vreau sa am 18 ani.

Vreau sa am masina.

Vreau sa am o casa pe plaja.

Vreau sa adopt un copil.

Vreau sa fiu un parinte bun.

Vreau sa imi traiesc viata la maxim.

One thought on “planuri de viitor...:)

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts