De ce?

De ce?

De ce nu`ti pot spune ca imi este frica?

De ce atunci knd imi vorbesti, ma omoara gandul, ca urmatoarele cuvinte ar putea fy: “vreau sa ne despartim!”

De ce imi e frica si in fiecare fata pe care o ai in jur, vad o posibila inlocuitoare a mea?

De ce in fiecare noapte de insomnii ma uit pe cer, iar luna imi spune ca te pierd incet,incet?

De ce totusi nu vreau sa`i dau dreptate?

De ce am atatea indoieli?

Pur si simplu, de ce mi`e frica de o noua pierdere?

Cum as reactiona dupa alta dezamagire? cum de nu mai am incredere in tine? Tu chiar nu te intrebi cum de indoielile sunt masive? E vina mea? Da, mereu sunt eu vinovata dar de ce? Revin la intrebarea principala: DE CE?

Eu nu sunt proasta ca exa sa`ti permit atatea, dar tac si inghit. Nu ma prostesti. Nu ti`a reusit pana acum nici in viitor(daca va exista un viitor).Ma prefac ca te cred. Te cred... de fiecare data. Tac pentru ca te iubesc. Dar ... tu ma iubesti? M`ai iubit vre`odata?

2 thoughts on “De ce?

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts