bla bla...draci:)

De ce va place sa ma enervati? Pur si simplu nu realizati ca nu totul se invarte in jurul vostru? Suntem oameni. Gresim, iertam, dar nu uitam. Si eu am gresit, v`am iertat dar nu o sa va uit. Cine ma cunoaste stie ca nu sunt doar vorbe aruncate in vant, ci chiar im respect amenintarile. Va urasc… dar va respect pt tupeul si usurinta cu care afisati acele fete nevinovate.

Da… poate ca am inebunit. Nu am prieteni, nu am nici macar amici. Sunt singura, dar voi sunteti niste falsi, niste gunoaie ale societatii. Din cauza educatiei pe care ati primit`o[sau nu] ajungem sa traim in mizerie. Nu mai exista oameni demni. Cum p***a mea [aia pe care nu o am] au reusit parintii vostry sa conceapa asemenea bulangii? Ma voi repeata cand spun “poate ca am inebunit” dar eu consider ca am deschis oky si mi`am dat seama ce fel de persoane isi fac veacul pe langa mine.

Nici macar prietenul meu… nici macar in persoana pe care o consideram cea mai importanta nu mai pot avea incredere. Toti mintiti… mintiti cu nerusinare.

Iert… si am iertat atatea. M`am saturat de jegul din jur si de arfele care le afiseaza toti. Am simtit nevoia sa ma descarc si exact asta am faqt. Nu am scris tot ceea ce simt aici… si nici nu am spus pe de`a dreptu.

In seara asta am gasit o singura persoana[laurentiu:)] care mi`a aratat ca nu`s singura din lume care se confrunta cu problema “prietenilor”. Cred ca ar trebuy sa ne infyntam un club si sa`I dam un nume: “prieteni falsi”, “prosti de buni”, “ prea de treaba pentru lumea in care traim” sau cv de genu. Nu cred ca suntem singury cu aceasta problema… oricum daca citeste acest post: mersi “eminescu” ca imi esti un posibil amic:)!!!!

ps: multumesc tuturor pt ca nu sunteti langa mine cand am nevoie de voi:)!

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts