o compunere:))

Azi am facut putin curat prin birou si am gasit compuneri din clasele 4-6. am tras o portie de ras zdravana si m`am gandit sa le dau si altora ocazia sa se distreze[nu de alta, dar nu am mai scris d mult,nu am inspiratie si mi`a faqt pofta christy sa postez ceva :)).

Furtuna

Soarele s`a ascuns peste crestetul dealului, iar noaptea se vesteste grabita in timp ce luna nu a reusit sa treaca hotarele rasaritului sau.

Pretutindeni se zaresc gramezi de nori suparate, indraznete si amenintatoare. Ei au aparut intr`o clipa, de jur imprejur la orizont… par a fi fantome uriase ce se pregatesc sa dea o lovitura neasteptata pe cerul aflat in pragul inserarii. Deodata,stand pe scarile reci din fata blocului,aud un sunet puternic si stingher care imi tulbura simtirile, apoi un ropot de ploaie ciudat de neobisnuit duce vestea apropierii razbunarii ceresti. Intr`o clipa, pe my de note discordante, furtuna isi face prezenta cuprinzand intregul universe, ingrozind intreaga lume de pe strada. Fierbe vazduhul si cerul clocoteste in timp ce pamantul se cutremura neputincios.

:)):)):)):))

Leave a Reply

About Us

Total Pageviews

Moderadora

Fotografia mea
ZombiE cU Lama GiLLeTTe
Hello! ACEST BLOG E O SIMPLA ABERATIE... SCRIU CHESTY DIN VIETILE ALTORA,POVESTIRILE LOR,DAR DIN PERSPECTIVA MEA. :p... DACA VRETI SA LUATI LEGATURA CU MINE LASATI`MI MESAJ PE BLOG SAU PE MESSENGER...
Vizualizați profilul meu complet

Popular Posts

Popular Posts